AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hei. Hva tenker dere om noen som treffer andre i skogen for tilfeldig sex? Er det vanlig? Ville du tenkt annerledes hvis det var mann/kvinne, enn mann/mann? Hva ville dere tenkt om en sånn mann? Dårlig moral? Uproblematisk? Jeg veksler mellom dealbreaker og "not my business". Anonymkode: a1276...18d
Sørlandsjenta02 Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Dette er da helt normalt. Ingenting i veien med det om det er mann/kvinne, mann/mann, kvinne/kvinne eller kvinne/mann/mann/mann/mann/mann eller uansett kombinasjon. Kos dere ute i fri natur, men selvsagt ikke midt i en turløype. Folk må uansett ikke være redd for å se litt nakenhet. Finnes det noe mer naturlig?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Just now, Sørlandsjenta02 said: Dette er da helt normalt. Ingenting i veien med det om det er mann/kvinne, mann/mann, kvinne/kvinne eller kvinne/mann/mann/mann/mann/mann eller uansett kombinasjon. Kos dere ute i fri natur, men selvsagt ikke midt i en turløype. Folk må uansett ikke være redd for å se litt nakenhet. Finnes det noe mer naturlig? Er litt forskjell på å "ikke være redd for å se litt nakenhet" og å plutselig snuble over noen som står og har seg når du er ute og går tur med bikkja da... Anonymkode: 10325...397 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Bor i en liten bygd, og det to par som driver med dette rett ved en populær tursti. Alle fire er gift med andre, så hjemme kan de ikke være. Akkurat det synes jeg ikke noe om. Ville synes det var litt spesielt om man hadde for vane å invitere tilfelfeldige personer ut i skogen i stedet for hjem, singel eller ikke. Men har ikke noe i mot det så lenge man holder seg borte fra stien. Menn eller kvinner har ikke noe å si. Anonymkode: 43733...49f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Tenker de bør velge andre plasser, som ikke er i offentligheten. Jeg vil nødig at min sønn som er langt unna seksuell lovlig alder skal måtte se slikt, når vi er ute på tur. Han er klar over hvordan barn lages, men må få slippe å se det. Anonymkode: 3e5e6...330 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Jeg hadde sex i skogen med en fyr jeg aldri hadde møtt. Verste opplevelse innen sex, anbefales ikke. Anonymkode: b2f26...a70 1
Jdz Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 23 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Dette er da helt normalt. Ingenting i veien med det om det er mann/kvinne, mann/mann, kvinne/kvinne eller kvinne/mann/mann/mann/mann/mann eller uansett kombinasjon. Kos dere ute i fri natur, men selvsagt ikke midt i en turløype. Folk må uansett ikke være redd for å se litt nakenhet. Finnes det noe mer naturlig? Dogging funker for noen, men vanlig eller normalt? Den kjøper jeg ikke... 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 Hatt sex i skogen mange ganger men ikke med noen man møter tilfeldig i skogen. Anonymkode: 3d32f...d31
Sørlandsjenta02 Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 3 timer siden, Jdz skrev: Dogging funker for noen, men vanlig eller normalt? Den kjøper jeg ikke... Så du mener det må være et flertall av befolkningen som må gjøre det for at det skal være normalt? Da har vi bare en ulik oppfatning av begrepet normalt. Jeg mener at det å avtale på nett å treffe noen for sex, er helt normalt. Om det skjer i skogen, i en bil eller på et hotellrom, har ikke noen betydning.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 Her på indre Østlandet kan dette kombineres med multeplukking nå, den er perfekt moden. La dama bøye seg ned og plukke multa, stå bak og lur inn jadestaven. Flott kombinasjon av nytte og glede.. Anonymkode: 7203a...bd2 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 Så lenge alle er voksne og det er frivillig så ser jeg ikke noe problem med det. 2
Halvgæren Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 On 7/25/2020 at 12:55 AM, AnonymBruker said: Her på indre Østlandet kan dette kombineres med multeplukking nå, den er perfekt moden. La dama bøye seg ned og plukke multa, stå bak og lur inn jadestaven. Flott kombinasjon av nytte og glede.. Anonymkode: 7203a...bd2 Beste jeg har lest i hele dag. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 Så lenge dette ikke skjer der andre folk ferdes, bryr jeg meg ikke. Går jeg tur i utmarka og støtter på et par derimot, ja da blir det anmeldelse. Anonymkode: 0da85...3f9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 På 24.7.2020 den 19.51, Sørlandsjenta02 skrev: Dette er da helt normalt. Ingenting i veien med det om det er mann/kvinne, mann/mann, kvinne/kvinne eller kvinne/mann/mann/mann/mann/mann eller uansett kombinasjon. Kos dere ute i fri natur, men selvsagt ikke midt i en turløype. Folk må uansett ikke være redd for å se litt nakenhet. Finnes det noe mer naturlig? Det synes jeg også. Men akkurat som når man går på do i skogen bør man finne et sted der sannsynligheten for at noen kommer forbi er svært liten. Og for de som tilfeldigvis likevel kommer forbi, bør vel det være det samme som gjelder om noen har sex, som når man kommer over noen som går på do, at man trekker seg tilbake og lar dem få ha sitt privatliv for seg selv. Anonymkode: 47a09...aba 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 På 25.7.2020 den 0.00, Sørlandsjenta02 skrev: Så du mener det må være et flertall av befolkningen som må gjøre det for at det skal være normalt? Da har vi bare en ulik oppfatning av begrepet normalt. Jeg mener at det å avtale på nett å treffe noen for sex, er helt normalt. Om det skjer i skogen, i en bil eller på et hotellrom, har ikke noen betydning. Dette er selvsagt ikke «normalt» i noen rimelig betydning av ordet. Men hvis du ønsker å lage din egen private definisjon av «normalt» - f.eks. norrmalt=høyst uvanlig - får du lov til det. Anonymkode: e7d5f...672 3
Sørlandsjenta02 Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg også. Men akkurat som når man går på do i skogen bør man finne et sted der sannsynligheten for at noen kommer forbi er svært liten. Og for de som tilfeldigvis likevel kommer forbi, bør vel det være det samme som gjelder om noen har sex, som når man kommer over noen som går på do, at man trekker seg tilbake og lar dem få ha sitt privatliv for seg selv. Anonymkode: 47a09...aba Det er jeg til dels enig i. Det er jo veldig spennende å gjøre det steder som folk ferdes også. Og det er ikke like ille om noen tråkker der jeg har hatt sex som om noen skulle tråkke der du har bæsja.
Sørlandsjenta02 Skrevet 26. juli 2020 #17 Skrevet 26. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er selvsagt ikke «normalt» i noen rimelig betydning av ordet. Men hvis du ønsker å lage din egen private definisjon av «normalt» - f.eks. norrmalt=høyst uvanlig - får du lov til det. Anonymkode: e7d5f...672 Med andre ord er det unormalt å spise sushi. Fordi det er normalt å steke eller koke fisken før den blir spist.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #18 Skrevet 26. juli 2020 Jeg har vel kommet fram til at det ikke er verre enn et one-night stand på byen. Eneste forskjellen er at man kan skylde på fylla. Anonymkode: a1276...18d
Kragebein Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, kontaktannonse, tull og svar til dette. Kragebein, adm
Bamseklemmer Skrevet 27. juli 2020 #20 Skrevet 27. juli 2020 På 24.7.2020 den 19.54, AnonymBruker skrev: Er litt forskjell på å "ikke være redd for å se litt nakenhet" og å plutselig snuble over noen som står og har seg når du er ute og går tur med bikkja da... Du må slutte med å snuble da😅 Hun mente ikke i turløypa, men utenfor. Og de fleste som hører elskov i skogen har nok en tendens til å være så nyskjerrig at de må nærme seg for å se...det er som regel da de snubler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå