Muscae Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Noen som har tips om en norsk serieroman som ikke har sånn typ femti bøker der det går en måned fremover i handling per bok? Litt satt på spissen selvfølgelig, men jeg har prøvd å høre på serieroman på lydbok nå, for litt enkel underholdning mens jeg holder på med noe eller soler meg, og selv om det er sjarmerende personer og til dels spennende handling, så går det så treeeigt! Mister interessen lenge før serien er ferdig, for det er jo hundre sider med prat for hver side handlingen går fremover!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Tja, hvilke har du prøvd å lese da? Jeg elsker Margit Sandemo sine, selvom ikke alle er like bra der heller. Men Isfolket, Heksemesteren og Lysets Rike synes jeg ingen kommer opp mot. Anonymkode: 402d4...df5 1
Muscae Skrevet 24. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2020 Den siste jeg leste var Ingebjørg Olavsdatter. Koselig serie, men gurimalla så treigt! Endte opp med å lese om bøkene for å vite hva som skjer videre, og det er liite som skjer for Ingebjørg i hver bok. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Trine Angelsen, Bente Pedersen, Anne Lise Boge og Nathalie Normann er forfattere med serieromaner som ikke går i sirup. Har ikke lest Ingebjørg Olavsdatter, men en annen serie av samme forfatter, og den er langdryg. Anonymkode: 90c9a...11d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Vil anbefale Tre søstre av Bente Pedersen. Anonymkode: 90c9a...11d 1
Vampyrina Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 På 26.7.2020 den 8.11, AnonymBruker skrev: Vil anbefale Tre søstre av Bente Pedersen. Anonymkode: 90c9a...11d Helt enig! Veldig god serie 😍 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 Havets datter av Trine Angelsen. Men altså, Bente Pedersen sine serieromaner har jeg prøvd med på flere ganger, men det er altså så langdrygd og treigt at jeg bare klarer ikke. Anonymkode: 05e53...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå