AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Jeg ønsker nå å få barn. Har så kraftig helseangst at det stopper meg. Jeg er livredd for at det skal være noe galt med meg, med barnet. Vi prøvde en gang å bli gravide. Nå har jeg trekt meg. Men jeg må snart gjøre det, for ellers løper tiden fra meg. Er det noen som har gått gjennom en graviditet med sterk helseangst ? Hvordan klarte dere det? Gikk det bra? Jeg tror hele tiden jeg er syk. Selv om jeg trener hver dag og jogger en mil, kan jeg enda tenke jeg er syk. Og vet jeg vil bli enda mer bekymret for barnet. Jeg er ikke rar eller disfunksjonell. Er i full jobb, aktiv og alt det der. Allikevel kryper det alltid inn under huden: hva om noe er galt? Jeg trenger noen trøstende ord fra andre som har opplevd samme Var dere veldig redde for at noe var galt? Hjalp helsepersonell dere med den frykten? Anonymkode: 36113...a44
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Hei. Ja, det har jeg. Vi prøver nå på nr 2. Jeg har vært veldig i tvil, men kommet frem til at det sannsynligvis og statistisk sett kommer til å gå helt fint. For min del måtte jeg prøve å kontrollere svangerskapet best mulig, samt at jeg tok keisersnitt. Dette gikk helt fint. Jeg er ikke daglig plaget med helseangst, og svært få vet at jeg har det. Det går litt i perioder 😏 Anonymkode: fc18a...ef1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Jeg er ikke gravid, men prøver.. Brukte 5 år fra jeg starter å kjenne på det til jeg klarte å fullføre å kaste prevensjonen. Det som hjalp meg til å tørre å prøve var at jeg fikk samtale med jordmor før vi startet å prøve, der vi la en plan til jeg evt skulle bli gravid. Jeg vart henvist fra lege, til jordmor i september 19, og kastet prevensjon allerede januar 2020. Så anbefaler deg å få samtale med en lege/jordmor 😃 Lykke til ❤️ Anonymkode: 330fb...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå