Gå til innhold

Tom Cruise får unntak fra regjeringen – kommer til Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men det er nok langt enklere om man har et navn.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva årsaken til besøket er tenker jeg. Hvis en har en jobb i et internasjonalt firma, og har behov for å komme til Norge grunnet jobb, tenker jeg at det er søknadsprosesser som gjør at det lar seg gjøre, sannsynligvis med noen karantene-betingelser.

At Tom Cruise filmer i Norge er jo også kjempeviktig for reiselivsnæringa, og vil føre til økt turisme på sikt, så det økonomiske perspektivet er såpass viktig at det kan gjøres unntak etter min mening.

Anonymkode: ab1b1...aea

• Liker 5
Skrevet

Ser ikke problemet, det er stilt vilkår om to negative tester iløpet av 48 timer ved ankomst.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler ikke om han som privatperson. De skal gjøre scener til ny film og har omfattende regler de må forholde seg til. Kan ikke skjønne sammenligningen med fattig/rik her:)

Anonymkode: 3b2e2...4b7

• Liker 5
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva årsaken til besøket er tenker jeg. Hvis en har en jobb i et internasjonalt firma, og har behov for å komme til Norge grunnet jobb, tenker jeg at det er søknadsprosesser som gjør at det lar seg gjøre, sannsynligvis med noen karantene-betingelser.

At Tom Cruise filmer i Norge er jo også kjempeviktig for reiselivsnæringa, og vil føre til økt turisme på sikt, så det økonomiske perspektivet er såpass viktig at det kan gjøres unntak etter min mening.

Anonymkode: ab1b1...aea

Da han var her sist, så ble scenene fra Norge lagt til et annet land ( husker ikke hvilket) Abid Raja  sa nå at det skulle komme fram at det var i Norge 🙂 det skjønte Cruise, og er vel en del av avtalen. 

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet

Min nevø har reist til USA hver 6 uke i forbindelse med jobb,bortsett fra da grensen var stengt der borte. Masse testing hele tiden

Anonymkode: 9f971...749

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det går bra. De har jo virkelig økonomisk interesse av at ingen blir syke. Det er dyrt å lage film.

Anonymkode: a01ef...5af

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Regjeringen åpner for at utenlandske filmproduksjoner kan filme i Norge. Dermed kommer Hollywood-stjernen Tom Cruise (58) i august for mer «Mission Impossible».

https://www.vg.no/rampelys/film/i/8mrEO2/tom-cruise-faar-unntak-fra-regjeringen-kommer-til-norge

Tror dere en ukjent fattig person ville fått unntak fra regjeringen ?

Anonymkode: 4fcd3...b99

Han har appellert til Erna, og Erna har svart.

Litt snodig, men ikke veldig.

AnonymBruker
Skrevet

Han burde ha blitt nektet adgang fordi han tilhører en sekt som man ikke vil identifisere seg med. Korona eller ikke. 

Anonymkode: 9a62e...038

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han burde ha blitt nektet adgang fordi han tilhører en sekt som man ikke vil identifisere seg med. Korona eller ikke. 

Anonymkode: 9a62e...038

Strengt tatt ypperstepresten...

Blir kvalm. Han skulle vært stengt inne..

Anonymkode: 787f9...7ed

AnonymBruker
Skrevet

Vindindustri som raserer den norske fjellheimen får også unntak fra Corona reglene. Det er så viktig at tyske pamper får putta våre verdier i skatteparadiser, fortest mulig... Erna har ingen moral, så hvorfor ikke amerikanske kjendiser i tillegg?

Anonymkode: fbc1e...f6f

• Opprett ny...