Gå til innhold

Jacuzzi eller badestamp? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe jacuzzi eller badestamp til å ha min landlige hage. 

Mtp badestamp så vurderer jeg polartønna royal, som er som jacuzzi i funksjoner(med varme, rensesystem, lys osv), men uten bobler. Denne er en del rimeligere enn jacuzzi, og har vedfyring. 

Fordel jacuzzi er bobler og seter. Ulempe er pris. 

Noen med erfaringer med det ene eller andre, eventuelt begge? Fordeler/ulemper? 

Anonymkode: c5759...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt oss en slik oppblåsbar med bobler. Den er stor (216cm i diameter), behagelig å sitte i og har filter. Veldig fornøyd. Klorer med tabletter i justerbar doselingsboks. Den varmes med strøm fra pumpa og er alltid klar til bruk. Kostet ikke mye heller, i forhold til slike i glassfiber, tror vi ga noe under 8000,-. Kanskje en grei start?

Men har du tenkt på helårsbruk duger nok ikke de. Vi kommer til å pakke bort vår i november tipper jeg og tar den frem igjen til påske eller noe sånt. Er faktisk så fornøyd med den at vi nok kommer til å kjøpe en til for å ha på hytta. Den må vi riktignok tappe ned hver gang vi drar derfra siden vi ikke kan klore vannet på hytta (for høyt jerninnhold, så vannet blir brunt av klor).

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 

Ja jeg har vurdert oppblåsbart, men tenker helårsbruk, så da utgår nok denne typen. Bor i en kald landsdel, så trenger noe som er hardført 😁

AnonymBruker
Skrevet

HI 👆

AnonymBruker
Skrevet

Det er digg med massasjefunksjon. Det får man ikke i et oppblåsbart, bobler bråker fælt, dyser med vannmassasje hører du gjerne bare pumpen som går. 
Eksen har oppblåsbart. Jeg har et skikkelig. Han vil alltid komme hit og bade 🤪

Anonymkode: d0178...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...