AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Har helt slett hår, helt ubrukelig og kan ikke gjøre noe med det fordi det er så glatt og flatt. Ser ut som en drukna katt. så jeg har lenge ønsket meg permanent, både for volumet og krøllene skyld. men blir det fint? Er ikke interessert i puddelhår;) noen som har prøvd? legger ved noen bilder:) Anonymkode: a9baf...790
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Åja! Men ikke siden 1990-tallet. Langt, tjukt hår. Sist gang var det vel som det øverste bildet. Anonymkode: 12b54...dfb
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 De fleste som har sånne krøller og laangt hår har naturlige krøller. Permanent-krøller blir sjelden som man hadde håpet på. Jeg har forsøkt meg på permanent flere ganger og jeg har ganske bølgete hår, hvertfall mye fall i håret. Ene gangen hadde jeg ganske kort guttesveishår og andre gangen veldig langt. Håret må styles MYE for at det skal se pent ut og ikke tørt og trollkjerringaktig. Jeg angret begge gangene jeg tok. Anonymkode: 5675f...75f
applestories Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Prøvde tre ganger på slutten av 90-tallet. Først med litt krøller, så sterkere type. Selv den sterkeste typen som skulle garantere å gjøre deg til puddel virket (men vennina mi som pgså hadde rett hår så ut som en sau ettetpå). Får alltid kommentar på hvor tynt og glatt hår jeg har fra frisører, og har gitt litt opp å fikse noen frisyrer. Men det er jo mulig at det har vært en viss utvikling de siste 20 årene. Selv har jeg ikke planer om å prøve igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Ja mange ganger, men 20 år siden 😅 har du langt hår, velg spiral permanent. Det blir finest. Jeg brukte alltid beskyttelse/leave in kur og skum i etter hårvask og lot det som regel lufttørke. Da ble det ikke ‘stort’ og frizzy. Var veldig fint. Anonymkode: 7517d...e5a
GjestSiden2006 Skrevet 6. august 2020 #7 Skrevet 6. august 2020 Ja på 90 tallet. Det ble litt bølger og litt rett. Ikke pent. Nå ble jeg ikke anbefalt dette pga hårtyper min, typisk nordisk, men jeg ville. Så da var det bare å la det vokse ut da...ikke pent. Ikke jevnt. Ei på skolen fra Latin-Amerika gjorde det samme og hun fikk drømmehår! Inntil det begynte å vokse ut, husker ikke helt om hun klippet av det hoftelange håret eller ikke... Noen som vet hva som skjer nåe noen med langt hår tar permanent i det det vokser ut? Det vokser jo ut rett, blir jo ...rart.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 Tok det på begynnelsen av 2000-tallet og ble kjempefornøyd! Jeg har litt fall i håret fra før og frisøren tok en litt "svak" permanent slik at jeg ikke fikk puddelkrøller men fine, naturlige krøller. Husker jeg brukte en krem eller noe jeg tok i håret og klemte for å få frem krøllene om morgenen. Permanent blir ikke slik som på bilder man ser i blader og tv, det er ofte krølltang de har brukt i følge frisøren min. Men en god frisør burde få til fine krøller. Anonymkode: 4bfc7...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå