AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Eller er jeg hysterisk? Kjenner godt med liv, men er ganske dårlig. Har veldig mye kynnere og nedpress og har til tider ganske sterk hodepine. Har ikke gått noe nevneverdig ned i vekt til tross for skikkelig diaŕé på femte dagen nå. Vil ikke dra til legen for d som isåfall kan være normale svangerskapsplager heller... Anonymkode: a7023...ede
Kattugla Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Nå har ikke jeg vært i din situasjon, men jeg ville ikke nølt med å ta kontakt når det er gått så mange dager og du er gravid med tvillinger. Også mtp at du kan bli dehydrert og muligens er hodepinen et tegn på det? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Det er aldri feil å kontakte lege om man føler for det! Heller en gang for mye enn for lite. Anonymkode: 2da4e...00a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Jeg synes absolutt du skal kontakte legen! Diaré kan fremprovosere rier, i tillegg til at du kan være veldig dehydrert. Lege ASAP Anonymkode: ac2d4...586 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå