Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Jeg vil med dette si tusen takk, til alle egoister som tar med seg enda mer smitte hit til Norge ved å reise til utlandet, jeg håper dere er stolte av dere selv som ikke tenker lengre enn nesetippen, håper dere har det godt med dere selv når vi må stenge landet igjen grunnet deres oppførsel. Hadde det virkelig vært så fælt å måtte feriere i Norge en sommer ?
NorthernLight Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jeg vil med dette si tusen takk, til alle egoister som tar med seg enda mer smitte hit til Norge ved å reise til utlandet, jeg håper dere er stolte av dere selv som ikke tenker lengre enn nesetippen, håper dere har det godt med dere selv når vi må stenge landet igjen grunnet deres oppførsel. Hadde det virkelig vært så fælt å måtte feriere i Norge en sommer ? De som drar på ferie utenlands nå bryr seg ikke om hva du sier. Det eneste de er opptatt av er seg selv, sol, shopping og strand. At det er pandemi spiller ingen rolle for de. 43
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Siden de er "så ansvarlig" så synes jeg de skulle være ansvarlig og dekke de merkostnader dette innebærer. Man kan dessverre ikke sette en pris på menneskeliv, og tror ikke de bryr seg om det heller. Men økonomisk saftig erstatning er de nok egoistisk nok til å gråte over. Anonymkode: 0171f...cf4 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Støttes! Takk, på vegne av de dere smitter. Takk, på vegne av pårørende som ikke kan delta i begravelser til sine kjære på grunn av avstandsregler. Takk, på vegne av helsepersonell som må fortsette / gå tilbake til koronaturnus. Takk, på vegne av stat og næringsliv for kostnader til sykmelding og permittering. Takk, på vegne av alle bedrifter som sliter, eller går konkurs. Tusen takk. Anonymkode: 0a747...029 16
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Om jeg mister oppfølging på sykehuset og DPS en gang til.. så klikker det for meg. Det er ene og alene på grunn av disse egoistene og jeg skal ta de for retten om jeg så havner i milliongjeld! 😡 Anonymkode: 22009...ba6 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Så fint at dere ønsker meg all hell og lykke til. Det varmer godt her i solsteiken hvor jeg nyter en kald øl ved stranda. Bryr meg fint lite hva døgenikter hjemme i Norge mener om meg og mine ferieplaner. God sommer☀️ Anonymkode: dc159...148 19
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint at dere ønsker meg all hell og lykke til. Det varmer godt her i solsteiken hvor jeg nyter en kald øl ved stranda. Bryr meg fint lite hva døgenikter hjemme i Norge mener om meg og mine ferieplaner. God sommer☀️ Anonymkode: dc159...148 Bli der nede til det går over. Håper ikke du får ei krone fra nav i mellomtiden. Anonymkode: 0171f...cf4 21
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 16 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg vil med dette si tusen takk, til alle egoister som tar med seg enda mer smitte hit til Norge ved å reise til utlandet, jeg håper dere er stolte av dere selv som ikke tenker lengre enn nesetippen, håper dere har det godt med dere selv når vi må stenge landet igjen grunnet deres oppførsel. Hadde det virkelig vært så fælt å måtte feriere i Norge en sommer ? Ja. Anonymkode: 8bef1...0af 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 Det hjelper vel ikke så mye om alle nordmenn holder seg hjemme så lenge det tyter inn med utenlandske turister... Jeg har ikke vært utenlands siden 13. mars, og har heller ingen planer om å dra. Men jeg kan jo bli smittet av tyske turister... Anonymkode: 43dd8...346 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hjelper vel ikke så mye om alle nordmenn holder seg hjemme så lenge det tyter inn med utenlandske turister... Jeg har ikke vært utenlands siden 13. mars, og har heller ingen planer om å dra. Men jeg kan jo bli smittet av tyske turister... Anonymkode: 43dd8...346 Dette er og sant, og folk bør ikke glemme dette. De som reiser nå er jo ikke unnskyldt, men turister er og med på å øke spredning. Anonymkode: 6335c...06a 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er og sant, og folk bør ikke glemme dette. De som reiser nå er jo ikke unnskyldt, men turister er og med på å øke spredning. Anonymkode: 6335c...06a Jeg er enig, men jeg har inntrykk av at de fleste som kommer hit har helt annen interesse enn norske turister i utlandet. Så slik jeg ser det er de en mindre risiko. De sitter jo ute å fisker, og går ikke på restaurant eller utesteder engang. Anonymkode: 0171f...cf4 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #12 Skrevet 24. juli 2020 Hvis jeg må føde alene i vinter fordi folk har vært hensynsløse, så blir jeg sånn passe forbanna 😡😡😡 Anonymkode: 4bf9f...70d 4
BiancaWhite Skrevet 24. juli 2020 #13 Skrevet 24. juli 2020 25 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg vil med dette si tusen takk, til alle egoister som tar med seg enda mer smitte hit til Norge ved å reise til utlandet, jeg håper dere er stolte av dere selv som ikke tenker lengre enn nesetippen, håper dere har det godt med dere selv når vi må stenge landet igjen grunnet deres oppførsel. Hadde det virkelig vært så fælt å måtte feriere i Norge en sommer ? Det er politikerne som har åpnet. Kan ikke skylde bare på folk som velger å handle. 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #14 Skrevet 24. juli 2020 Slenger meg på. Tusen takk, på vegne av alle barna. Som muligens ikke får oppleve en normal første skoledag, som ikke får en ordentlig tilvenning i barnehagen. Barn som ikke får treffe venner og besteforeldre. Barn som ikke har det greit hjemme, men som kan risikere å måtte holde seg hjemme med dem som vil de vondt. På vegne av eldre som ennå lever isolert i frykt for sykdom. På vegne av de i helsesektoren som har satt liv på vent for jobben. Håper alle dere som reiser blir solbrente, at øla er varm og vannet kaldt! Anonymkode: 0072e...ae1 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #15 Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis jeg må føde alene i vinter fordi folk har vært hensynsløse, så blir jeg sånn passe forbanna 😡😡😡 Anonymkode: 4bf9f...70d Ta godt vare på deg selv. Graviditet er dessverre en risikofaktor også. Jeg synes oppriktig synd på deg og konsekvensene denne hodeløse oppførselen til andre vil gi deg. Anonymkode: 0171f...cf4 4
Silva Pluvialis Skrevet 24. juli 2020 #16 Skrevet 24. juli 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.7.2020 den 12.14): Ja. Anonymkode: 8bef1...0af Hvorfor det? Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
Forever22 Skrevet 24. juli 2020 #17 Skrevet 24. juli 2020 Tenker også på alle turistene som kommer hit til Norge med eventuell smitte. Var på hytta (på en campingplass) forrige uke. Den var smekk full av tyskere, svensker og nederlendere. vi dro faktisk hjem med en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #18 Skrevet 24. juli 2020 3 minutter siden, BiancaWhite skrev: Det er politikerne som har åpnet. Kan ikke skylde bare på folk som velger å handle. Bare fordi du kan, så betyr det ikke at du må!! Åpne grenser en menneskerett av mange årsaker. Det er denne grunnen som ligger for åpne grenser. Handel mellom landene, fri ferdsel for varer, mat og medisiner er grunnen til at de ønsker åpne grenser fortest mulig. Åpne grenser for at folk skal kunne få medisinsk behandling i andre land og jobbreiser. Det er IKKE sydenturer som er hovedmålet for åpne grenser!! Anonymkode: 22009...ba6 9
Gjest Forumhei Skrevet 24. juli 2020 #19 Skrevet 24. juli 2020 33 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg vil med dette si tusen takk, til alle egoister som tar med seg enda mer smitte hit til Norge ved å reise til utlandet, jeg håper dere er stolte av dere selv som ikke tenker lengre enn nesetippen, håper dere har det godt med dere selv når vi må stenge landet igjen grunnet deres oppførsel. Hadde det virkelig vært så fælt å måtte feriere i Norge en sommer ? De skal jo ikke ofre noe, er vel de samme folkene som reiser som klager mest når ting blir stengt også, sikkert den typen som mangler selvinnsikt.. De burte skamme seg!!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #20 Skrevet 24. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta godt vare på deg selv. Graviditet er dessverre en risikofaktor også. Jeg synes oppriktig synd på deg og konsekvensene denne hodeløse oppførselen til andre vil gi deg. Anonymkode: 0171f...cf4 Takk. Er ekstremt nøye med å holde avstand til folk, og hygiene. Men dessverre er ikke folk like flinke til å holde avstand lenger, så det kan til tider være ganske vanskelig. 😣 Folk tenker ikke så lenge de ikke tror det kan ramme dem selv... 😕 Anonymkode: 4bf9f...70d 1
Anbefalte innlegg