AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Jeg har den siste tiden hatt noe som minner meg veldig om ligmentsmerter nårjeg beveger meg litt brått. Slik jeg har hatt tidlig i svangerskapene. Det jeg lurerer på om noen vet om dette er mulig å ha uten å være gravid? Jeg skal selvsagt ta en graviditetstest, men spør her innen jeg får tak i en. Jeg vil ikke være gravid igjen, vi bruker kondom hver gang så skal vel være ganske sikker at det ikke kan være det? At det kan være eggløsningsymptom eller noe? Har uregelmessig mens.. Anonymkode: d376f...833
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Jeg hadde mye ligamentsmerter da jeg var gravid første gang (til uke 11), men ingen når jeg var gravid andre gang (fullgått). Men jeg har hatt det fra tid til annen helt til nå 2,5 år etter fødsel. Aner ikke hva det er og livmora har jo trukket seg sammen for lengst. Anonymkode: 998e1...da5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Det er sikkert mulig når man har vært gravid før. Anonymkode: d78d8...ead
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 På 24.7.2020 den 10.50, AnonymBruker skrev: Jeg har den siste tiden hatt noe som minner meg veldig om ligmentsmerter nårjeg beveger meg litt brått. Slik jeg har hatt tidlig i svangerskapene. Det jeg lurerer på om noen vet om dette er mulig å ha uten å være gravid? Jeg skal selvsagt ta en graviditetstest, men spør her innen jeg får tak i en. Jeg vil ikke være gravid igjen, vi bruker kondom hver gang så skal vel være ganske sikker at det ikke kan være det? At det kan være eggløsningsymptom eller noe? Har uregelmessig mens.. Anonymkode: d376f...833 Å jadda. Er fysisk umulig at jeg er gravid (ikke hatt sex 😛 ) men hadde skikkelig ligamentsmerter her en morgen for ikke lenge siden. Tenkte at "jammen bra jeg vet jeg ikke er gravid, ellers hadde jeg lurt". Så joda, det fint an å ha uten å være gravid. Anonymkode: cfedb...5dd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 Det er mye annet i bekkenet som kan gi litt vondt ved bevegelse, så jeg tipper det er noe annet men at du bare tolker det som ligamentsmerter Anonymkode: bda7b...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå