AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hva i alle dager er det? Har naturligvis ikke fått mage ennå, og (tror) ikke jeg har gått opp noe særlig i vekt. Kjenner det bare sporadisk, men ofte på nettene er det ubehagelig. Tenker med skrekk om dette utvikler seg ettersom magen vokser! Anonymkode: d745d...831
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Hadde noen skikkelige tak i korsrygg på den tiden, nesten så jeg lurte på om det gikk galt. Er i uke 19 nå, og alt ser fint ut. Ikke noe bekkenplager heller, i alle fall ikke enda. Anonymkode: cc93d...cf4
Spire21 Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde noen skikkelige tak i korsrygg på den tiden, nesten så jeg lurte på om det gikk galt. Er i uke 19 nå, og alt ser fint ut. Ikke noe bekkenplager heller, i alle fall ikke enda. Anonymkode: cc93d...cf4 Ja ikkesant! Heldigvis var jeg nylig på TUL og så at alt var fint, for det kan kanskje sammenlignes med rier.. huff 😭 Men godt å høre at det gikk over for deg. Håper det samme gjelder meg Endret 24. juli 2020 av Spire21
Amatariel Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Kan anbefale at man tidlig tar kontakt med en osteopat eller kiropraktor. De vil kunne kjenne litt på, og forebygge at det blir verre smerter senere. Om det finnes noen som har spesialisert seg på svangerskap der du bor er det kjekt 👍 1
Spire21 Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 31 minutter siden, Amatariel skrev: Kan anbefale at man tidlig tar kontakt med en osteopat eller kiropraktor. De vil kunne kjenne litt på, og forebygge at det blir verre smerter senere. Om det finnes noen som har spesialisert seg på svangerskap der du bor er det kjekt 👍 Takk for tips, høres klokt ut 🙌🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå