Livli Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Er det noen av dere som startet med prøverørsbehandling privat, men som så gikk over til offentlig? Vurderer å prøve offentlig nå, da økonomien snart setter en stopper for å fortsette privat. Det jeg lurer på er hvordan man da går frem? Kan den private klinikken sende henvisning til sykehuset eller må jeg gjennom fastlegen? Og vil da sykehuset få informasjon om hvilken behandling jeg har prøvd/hva som har funket osv? Noen erfaringer? 🤗
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Jeg har ikke gått privat tidligere men skal det nå. Har i forkant hatt forsøk i det offentlige. Og vi føler oss så dårlig behandling at vi har sendt inn klage. Ville aldri anbefalt offentlig etter egen erfaring Anonymkode: 362b6...19b
Livli Skrevet 24. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2020 Tenkte likevel å prøve offentlig, mens vi sparer penger til evt. ny runde privat. Ingen med erfaringer på området? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Vi tok utredningen på privatklinikk, og de sendte henvisning til offentlig behandling for oss. Er veldig usikker på hvilken informasjon de deler med «hverandre», men den private klinikken sa at vi går rett til IVF på offentlig nå, da alt av utredning og prøver er ferdig. Anonymkode: 0694b...ac0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Jeg tok også utredning privat og kom raskt i gang offentlig! Kan anbefale Fertilitetssenteret i Oslo. Anonymkode: 92124...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå