AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Jeg fikk det igår. Hvor mye unngår du å unngå utsette deg for dårlige opplevelser? Jeg tror jeg har lært en Lekse. Det er svært få plasser man kan oppleve service. Anonymkode: f9de2...926
Million Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Det heter vel "på" bensinstasjon, ikke "i". Og når du først begynner dette temaet, kan du ikke fortelle HVA det er som har "lært deg en lekse" på bensinstasjoner fra nå av? Det høres merkelig ut at man skal "lære en lekse" på bensinstasjoner.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 når du vet at det ikke finnes service der, hvorfor gå inn døra? vil helst unngå dårlige forbindelser som ikke foretreffer det man skal egentlig forvente i en servicebransje. Anonymkode: f9de2...926
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Får det stadig vekk i forskjellige butikker, men kan ikke holde meg hjemme pga det, da hadde jeg aldri kunne gått ut. Får bare unngå de som jeg vet er ufine. Anonymkode: 81b3c...a5c
Hr. Aktiv Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Handler på tider der det normalt lite folk ute. Lite trengsel og lite agresjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå