AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hei! Er ei jente på 20 år. Har møtt en fyr på 24 den siste måneden, totalt 6 ganger. Vi har vært ute og spist, vært på flere fjellturer (dagstur på 6-7t), vært mye på stranden osv. Har vært hjemme hos han 1 gang for filmkveld. Vi har ikke hatt sex enda. Jeg er faktisk så overrasket over at han ikke har tatt med initiativ til sex enda (han spørte om vi skulle på soverommet når vi klinet hjemme hos han, men så sa han at vi kan jo ta det mer sakte) Er det lurest å ha sex først når vi er i et forhold? Har en dårlig erfaring fra før, med å ha sex med en fyr før vi var i et forhold, og jeg ble så forelsket... Men så ville han forbli pulevenner, selv om han ga meg inntrykk av at vi var på vei til å bli kjærester i mange måneder😔 Men vi hadde sex på 2. møte... Og det varierer vel fra mann til mann om de mister interessen etter de har hatt sex med ei, og "jakten" er avsluttet Er sex på treff nr 7 ganske safe, når man ønsker et forhold? Anonymkode: e1c28...151
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Det finnes jo ingen fasit på det, men jeg vil jo tro at han er interessert i mer enn sex ut i fra det du skriver. Jeg hadde i alle fall ikke investert så mye tid i noe slik kun for å få pult litt. Anonymkode: dcde8...cd2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er ei jente på 20 år. Har møtt en fyr på 24 den siste måneden, totalt 6 ganger. Vi har vært ute og spist, vært på flere fjellturer (dagstur på 6-7t), vært mye på stranden osv. Har vært hjemme hos han 1 gang for filmkveld. Vi har ikke hatt sex enda. Jeg er faktisk så overrasket over at han ikke har tatt med initiativ til sex enda (han spørte om vi skulle på soverommet når vi klinet hjemme hos han, men så sa han at vi kan jo ta det mer sakte) Er det lurest å ha sex først når vi er i et forhold? Har en dårlig erfaring fra før, med å ha sex med en fyr før vi var i et forhold, og jeg ble så forelsket... Men så ville han forbli pulevenner, selv om han ga meg inntrykk av at vi var på vei til å bli kjærester i mange måneder😔 Men vi hadde sex på 2. møte... Og det varierer vel fra mann til mann om de mister interessen etter de har hatt sex med ei, og "jakten" er avsluttet Er sex på treff nr 7 ganske safe, når man ønsker et forhold? Anonymkode: e1c28...151 Hvordan skal noen her vite det? At nr.7 er tallet? Du må jo vise interesse selv, snakke om sexen. FØR man har sex!! Anonymkode: 1edd2...17c
Hill83 Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Han prøvde jo på sex men du avviste han ved å ikke gå på soverommet . Da tørr han neppe ta iniativ på en stund såfremt du ikke hinter kraftig . ( menn kan ikke lukte at su plutselig er kalt for sex ) 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Han tar ikke initiativ så lenge han fikk så liten respons første gang. Jeg hadde ikke giddet å date fler enn to ganger før sex, så du må få opp dampen om det skal bli noe. Ballen(e) er din, du må ta initiativet nå. Anonymkode: b84a3...5c3 1
Nerine_ Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Det finnes absolutt ingen fasit på når det er riktig å ha sex, det må man føle på selv. Har du lyst da? Men jeg tviler på at en fyr drar på fjellturer osv kun for sex.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 Kanskje han har liten penis og ikke tør å vise den til deg? Anonymkode: 9020a...237
Bamseklemmer Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 I slike tilfeller der du er usikker bør du heller spørre han, enn å få 20 forskjellige svar på et forum? Du må ikke la andre bestemme når du skal ha sex, du trenger ikke å spørre direkte...la ting skje naturlig og heller forberede deg på sex🙄
Sørlandsjenta02 Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er ei jente på 20 år. Har møtt en fyr på 24 den siste måneden, totalt 6 ganger. Vi har vært ute og spist, vært på flere fjellturer (dagstur på 6-7t), vært mye på stranden osv. Har vært hjemme hos han 1 gang for filmkveld. Vi har ikke hatt sex enda. Jeg er faktisk så overrasket over at han ikke har tatt med initiativ til sex enda (han spørte om vi skulle på soverommet når vi klinet hjemme hos han, men så sa han at vi kan jo ta det mer sakte) Er det lurest å ha sex først når vi er i et forhold? Har en dårlig erfaring fra før, med å ha sex med en fyr før vi var i et forhold, og jeg ble så forelsket... Men så ville han forbli pulevenner, selv om han ga meg inntrykk av at vi var på vei til å bli kjærester i mange måneder😔 Men vi hadde sex på 2. møte... Og det varierer vel fra mann til mann om de mister interessen etter de har hatt sex med ei, og "jakten" er avsluttet Er sex på treff nr 7 ganske safe, når man ønsker et forhold? Anonymkode: e1c28...151 Hvorfor vente så lenge med å ha sex? Jeg mener senest på date nr 2. Ellers mister jeg interessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå