Gå til innhold

Hvor mye koster det å bruke jaccuzi/spabad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg skikkelig en jaccuzi, og kan fint bruke en del penger på selve jaccuzien- men hvor mye koster det egentlig å bruke den?

Vann, strøm osv., ca hvor mye koster den i timen? Bruker den lang tid på oppvarming, eller tar den varmtvann fra varmtvannsbeholderen?

Anonymkode: 13008...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppvarming etter bytte av vann tar ca 1 døgn. Ellers står den på hele året og klar til bruk når vi måtte ønske det. Her vi bor er det ofte -15 om vinteren, og da vi betaler vi ca 2000 kr for strøm for enebolig på 130 kvm og jacuzzi ute. Sommer ligger det på 1500 kr. Aner ikke hva det koster per time, men vi betaler mindre strøm for enebolig (fra 60 tallet) og jacuzzi enn en liten leilighet vi bodde i (fra 90-tallet og lå på 2500 kr på vinteren)🤔

Anonymkode: 32131...d0a

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppvarming etter bytte av vann tar ca 1 døgn. Ellers står den på hele året og klar til bruk når vi måtte ønske det. Her vi bor er det ofte -15 om vinteren, og da vi betaler vi ca 2000 kr for strøm for enebolig på 130 kvm og jacuzzi ute. Sommer ligger det på 1500 kr. Aner ikke hva det koster per time, men vi betaler mindre strøm for enebolig (fra 60 tallet) og jacuzzi enn en liten leilighet vi bodde i (fra 90-tallet og lå på 2500 kr på vinteren)🤔

Anonymkode: 32131...d0a

Det høres ikke så ille ut... Er jaccuzien gammel?

Anonymkode: 13008...763

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg fant ut at mitt kostet en 10~15 kw PR dag. 3-500 i mnd. Filter og kjemikalier i tillegg. Ingen vannmåler her. 

Anonymkode: 4fa5b...5ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...