AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Hei. Det har seg slik at jeg har pcos, og har hatt det i 2-3 år nå. De siste ukene har jeg hatt Har mye smerter i sidene av magen og helt nederst mot underlivet. Jeg har vært kvalm, oppblåst, mye hodeverk, trøtt, ekkel og rar smak i munnen og har lyst til å gråte av det meste.. Føler rett og slett at kroppen er helt annerledes enn hva den pleier.. Jeg har tatt gravididetstester, men de har vist negative... Har hatt et par menstruasjoner, men de har vært veldig forsinket og veldig rare, korte og lite vonde.. Har som regel mye blod og ekstreme smerter.. Og hatt veldig stabil syklus frem til nå.. Så mitt spørsmål er om det er noen her med PCOS som ikke fikk positiv test før flere uker senere?... Jeg vil bare legge til det ikke er slik smertene pleier å være da cystene sprekker.. Litt info som gjerne kan være til nytte: •Har ikke gått på prevensjon på 1 år og 3 mnd. •Har eggløsning som normalt. Anonymkode: f4e92...a80
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Jeg har fått positive tester 2 uker etter eggløsning, alle 3 gangene jeg har vært gravid. Anonymkode: dfd29...9fd
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Jeg ville tatt det opp med fastlegen. Noen av symptomene du nevner kan skyldes andre ting, f.eks problemer med nyrene. Anonymkode: e4656...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå