Gå til innhold

Jobber med en fyr som flørter for lite. 🤡

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er 8år yngre enn meg. Vi jobber ganske tett sammen. Har den siste tiden yret litt og virkelig nesten blitt litt fnisete rundt han. Liker å flørte litt (også mye vennskapelig) Men han er for lite flørtete av seg, hvorfor? Fordi han er sjenert og forsiktig eller bare totalt uinteressert? 🤔

Anonymkode: afeab...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje han tenker at det er dumt å flørte på jobb, uansett hvor fantastisk du er.

Endret av Mæn40
  • Liker 28
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Herregud så kleint. La nå gutten være i fred.

Gjest Lasox
Skrevet

La nå gutten få være i fred! Hvorfor skal han få falske forhåpninger om at det skal bli noe seriøst? Bare fordi du er oppmerksomhetsyk?! Er så møkka lei av slike kvinner som deg (dersom du er det?)

Skrevet

Han flørter for lite fordi: han er på jobb

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Syns ikke flørting passer seg på jobb.

Anonymkode: 22404...6af

• Liker 11
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er 8år yngre enn meg. Vi jobber ganske tett sammen. Har den siste tiden yret litt og virkelig nesten blitt litt fnisete rundt han. Liker å flørte litt (også mye vennskapelig) Men han er for lite flørtete av seg, hvorfor? Fordi han er sjenert og forsiktig eller bare totalt uinteressert? 🤔

Det hørtes jo fryktelig kjedelig ut da. Jeg elsker å flørte både med kollegaer og kunder. Det gjør jo arbeidsdagen mye hyggeligere. 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Det hørtes jo fryktelig kjedelig ut da. Jeg elsker å flørte både med kollegaer og kunder. Det gjør jo arbeidsdagen mye hyggeligere. 

Jeg regner med du har hørt om #MeToo? Det er ingen som tør det nå lenger. 

Anonymkode: 16606...11e

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med du har hørt om #MeToo? Det er ingen som tør det nå lenger. 

Anonymkode: 16606...11e

Akkurat. Det som er så synd. Den kampanjen har ødelagt sååå mye. 
Når ble det forbudt å flørte liksom? Må da være lov å hinte om sex? Sier ikke man skal tafse helt uten videre, men flørting og hinting må være lov. 

AnonymBruker
Skrevet

La nå jobb være jobb!! 

Anonymkode: cd692...46b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kaiminator skrev:

Untitled.png

Den passer fint ja... 🙂 Beskriver vel 99% av kvinner.

Anonymkode: 3accd...531

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Ja, jeg mener ikke å sexfisere situasjonen. Men har opplevd tidligere at menn kan ha en litt flørten måte å være på. Det gjør faktisk dagen mye mer spennende. Han var litt mer flørtete i begynnelsen, men det har dabbet av litt. Nesten litt irriterende at jeg skal være så lett flørtende. 😉

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg mener ikke å sexfisere situasjonen. Men har opplevd tidligere at menn kan ha en litt flørten måte å være på. Det gjør faktisk dagen mye mer spennende. Han var litt mer flørtete i begynnelsen, men det har dabbet av litt. Nesten litt irriterende at jeg skal være så lett flørtende. 😉

Skjønner deg veldig godt. Jeg wr selv veldig flørtete på jobb, og jeg elsker hvis noen klyper meg litt i rompa. Det skjer dessverre altfor sjelden. 

Skrevet (endret)
37 minutter siden, Sørlandsjenta02 said:

Skjønner deg veldig godt. Jeg wr selv veldig flørtete på jobb, og jeg elsker hvis noen klyper meg litt i rompa. Det skjer dessverre altfor sjelden. 

For veldig mange tror jeg det er ok at du ikke setter standarden for hva som er greit på en arbeidsplass.

Endret av Mæn40
  • Liker 27
Skrevet
2 timer siden, Mæn40 skrev:

For veldig mange tror jeg det er ok at du ikke setter standarden for hva som er greit på en arbeidsplass.

Har skjønt det. Og det er synd det har blitt sånn. 

Skrevet
2 minutter siden, Sørlandsjenta02 said:

Har skjønt det. Og det er synd det har blitt sånn. 

Egentlig ikke synd i det hele tatt. Uønsket seksuell oppmerksomhet kan ødelegge for mange sin hverdag, både for de som får grensene sine brutt og de som ikke klarer forstå at de går over grenser. 

Kan være enig i at det kan bli et bedre miljø når det er en blanding av kjønn, men det er vel greit å faktisk jobbe når man er på jobb?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer det store titusenkronerspørsmålet. Om han hadde vist ekte interesse for deg. Ville du latt han knulle deg?

Anonymkode: 601c6...7f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk Luremus👀

Anonymkode: 673bb...240

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den passer fint ja... 🙂 Beskriver vel 99% av kvinner.

Anonymkode: 3accd...531

Herregud 😶

Anonymkode: 7cf99...e0f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...