AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Syns jeg ser bilder av familier med små barn som drikker alkohol hele tiden. Følest så feil ut med en 2 måneder gammel baby i ene armen og vin i den andre? Gjerne midt på dag! Er det jeg som er gammeldags? Anonymkode: 15172...1df 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Ja, pass dine egne saker, så sant vi ikke snakker fyll. Anonymkode: f1b8e...dc0 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, pass dine egne saker, så sant vi ikke snakker fyll. Anonymkode: f1b8e...dc0 Er i grunn ikke noe motstander mot et vinglass eller to i ferien. Men for noen år siden delte man ikke sånne bilder av seg selv på nett. Nå gjør veldig mange det. Mer akseptert nå? Anonymkode: 15172...1df
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Tror bare det er mer synlig nå pga sosiale medier, ikke at det er så mye som har endret seg. Jeg blir mamma om en måneds tid, og planlegger å ta et glass vin innimellom når det lar seg kombinere med amming. Men jeg dropper så å legge ut noe bilder av det i sosiale media;) Anonymkode: 9efcb...88b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Jeg drikker når barnet er lagt. Kan til nød ta et lite glass vin til middagen hvis det passer til maten. Å drikke med en hånd og ha barn i den andre, synes jeg er unødvendig. Anonymkode: 82d2a...160 1
Gjest Forumhei Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Alt man skal bry seg med i disse tider, sier kun en ting, folk har overskudd å vi kan øke den gjennomsnittlig arbeidsdagen fra 8 til 10 timer, kanskje jobbe annenhver lørdag også. Da vil folk være så stimulerte at man ikke orker å klage på KG🙂. Noen av de som er trygda kan plukke søppel og gjøre annet forefallende arbeid. takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå