Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 mnd 🙂 man må nok prøve i hvertfall 6 måneder før man kan bekymre seg for at noe skal være galt. Selv om alt klaffer med tidspunkt o.s.v. så er du ikke garantert at svømmerne går riktig, og om de så gjør det så er det likevel ikke alltid man får en vellykket befruktning. Om man får en vellykket befruktning er det ikke alltid egget fester seg. Så som du skjønner så kan det ta tid. 

For vår del så klaffet det første mnd vi brukte eggløsningstester flittig, så det kan jo være et tips. Jeg fant da ut at jeg hadde eggløsning mye senere enn hva jeg trodde ut i fra kroppens signaler.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

5 år med første (kom på første IVF forsøk)

4 år med andremann (helt hjemmelaget)

Anonymkode: c3b20...ed6

Skrevet

Nr.1 = ikke prøving, skjedde på prevensjon
Nr.2 = 13 måneder
Nr.3 = 14 måneder
Nr.4 = 2 måneder

AnonymBruker
Skrevet

Første forsøk med 1. 

Får se hvor lang tid det tar med neste når den tiden kommer. Første er nå 6 uker gammel, så har ikke begynt å planlegge nr 2 enda 🤭

Anonymkode: 36a88...9a6

AnonymBruker
Skrevet

9 måneders prøving, hadde på forhånd vært et halvt år uten hormonprevensjon. Alt under 12 måneder skal være innenfor normalen.

Anonymkode: ba29a...0b7

Skrevet

Husk at selv om man gjør ALT rett og er helt frisk så er det bare 20% sjanse for å unnfange. Så det skal en god dose flaks til også. Men innen 1 år så mener jeg å ha hørt at 3/4 av de som prøver blir gravide. Derfor bør man ha tålmodighet frem til man kommer dit.

AnonymBruker
Skrevet

1: 6 mnd

2: 1 år

3: Samme mnd vi sluttet med prevensjon

Anonymkode: 7d241...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...