Gå til innhold

Beste sexopplevelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en historie som skiller seg ut og som er et deilig minne?

Anonymkode: 35f8c...e4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sugde typen uforberedt på en fjelltopp en vinter vi var ute og gikk. Han hadde snakka om ønsket men jeg turte ikke. Han responderte kjapt, jeg ble kåt og han tok meg en runde bak noen trær. Den orgasmen kommer jeg aldri til å glemme. Tok kanskje 10 minutter fra jeg dro ned buksa hans til vi var ferdige, men det er den beste sexopplevelsen min noen gang 😅 

Ikke noe spennende for bar ingen andre i nærheten, men synes det var utrolig deilig likevel 

Anonymkode: f7be6...e24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde rollespill der vi spilte at han var jomfru og jeg erfaren. Det var sykt spennende, jeg fortalte han hva han skulle gjøre, spurte om han likte det og satt meg på ansiktet hans og fikk så sykt deilig orgasme. 

Syns generelt sex er veldig deilig når det er noen dager siden sist og vi er veldig kåte. Han får sånn intens blikk og bare JEG MÅ HA DEG NÅ og da er det deilig å tyne han litt så han må vente. Jeg spør om jeg kan få lov å komme og noen ganger bestemmer han at jeg må vente. når han først sier" nå kan du få lov å komme" så eksploderer jeg nærmest! 

Anonymkode: 044b8...f72

• Liker 1
Skrevet

Beste... wow... vanskelig å kåre. 🙂

For noen år siden lagde jeg en 10 på topp liste. Og jeg må fortsatt smile når jeg ser tilbake på den. (Håper du ikke har imot at jeg linker... synes nesten det er litt flaut når jeg legger ut enda en link på KG, men det er så fristende. Det er så mye jeg gjerne vil fortelle...)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De beste opplevelsene er når jeg opplever at hovedfokuset er meg. Det er kun meg som betyr noe, og jeg behandles som ei dronning. 

Trives definitivt best med en trent person som har styrke til litt kreative stillinger, som er rundt 12-14 cm, men tykk. 

Anonymkode: eed4d...c81

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere?

Nei. Der var det faktisk stopp, gitt!

Anonymkode: 50bfc...7d9

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Fioljenta skrev:

For noen år siden lagde jeg en 10 på topp liste. Og jeg må fortsatt smile når jeg ser tilbake på den. (Håper du ikke har imot at jeg linker... synes nesten det er litt flaut når jeg legger ut enda en link på KG, men det er så fristende. Det er så mye jeg gjerne vil fortelle...)

Oij oij oij, for ei liste. Nå ble jeg inspirert av deg, å så hærlig dere nyter hverandre... Ikke hold igjen fristelsen for min del, du vet jeg digger dere🧡...Jeg ønsker meg ei som deg under juletreet i år, du verden så godt du behandler mannen din🎁🎅

AnonymBruker
Skrevet

Beste var med  H  kjenner det fortsatt i ryggmarken etter så mange år.

Anonymkode: c8b15...174

Skrevet
På 24.7.2020 den 9.47, Fioljenta skrev:

Fortsett å linke 😊

Er fan av siden din, og historiene om hvordan dere nyter hverandre etter flere år sammen, og fortsatt finner nye ting å nyte sammen.
God lesing for par som har holdt sammen i lengre tid, og som fortsatt kan nyte hverandre. 😍
digget nr 1 på listen din, det viser ansvar, respekt og selvbeherskelse, et meget godt utgangspunkt for et langvarig fohold.👍

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vits i å prøve å beskrive engang, men beste var med en fyr jeg hadde elektrisk kjemi med for noen år siden, en gang alt bare tok av og ble helt dyriske. Startet som vanlig sex i senga hjemme, men gikk bare helt av hengslene begge to.

Anonymkode: 87e22...3f5

AnonymBruker
Skrevet

Var på fisketur sammen og vi hadde det fint. Litt kyssing og klining utviklet seg til mer og vi ble veldig kåte. Hadde sex ute i det fri, helt nakne. 

Anonymkode: 70dda...657

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg møtte elsker den aller første gangen. Jeg reiste til han og da vi kom opp på badet så begynte han å kle av meg. Gikk inn i dusjen og han begynte å fingre meg både i anal og i skjeden. Stod litt der før vi beveget oss inn på soverommet. Hadde anal. 

Anonymkode: 49285...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...