AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Jeg blir så sinnsykt kåt av at dama suger meg og samtidig skraper med tenna. Ekstra deilig blir det når hun biter litt hardere med tenna så det skraper ekstra mye når kuken kommer ut av munnen hennes. Elsker også når hun småbiter i tuppen av forhuden og drar forhuden lengre med tenna. Det er ufattelig deilig. Er det flere som digger dette? Anonymkode: d3e23...779
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Det må jo være hyggelig for deg dette, men er det veldig viktig for deg å få vite om andre liker det? Kos deg med runkingen, du 👍 Anonymkode: 63338...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Eksen min likte det, men ikke kjæresten min nå. Etter 13 års med samme teknikk er det noe v vanskelig å endre på Anonymkode: bdd61...725
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så sinnsykt kåt av at dama suger meg og samtidig skraper med tenna. Ekstra deilig blir det når hun biter litt hardere med tenna så det skraper ekstra mye når kuken kommer ut av munnen hennes. Skjønner godt hva du mener, men det er litt balansegang på en knivsegg. Nesten litt ondt at det blir deilig igjen, og når jeg nærmer meg utløsning gir jeg blaffen om det er ondt... spruten skal ut og den er ustoppelig... Det er da en stor fordel at hun som gjør det, vet hva hun holder på med. Selv har jeg blitt ronket kun med negler, det der nesten den samme følelsen...
Keneke Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 (endret) 49 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Skjønner godt hva du mener, men det er litt balansegang på en knivsegg. Nesten litt ondt at det blir deilig igjen, og når jeg nærmer meg utløsning gir jeg blaffen om det er ondt... spruten skal ut og den er ustoppelig... Det er da en stor fordel at hun som gjør det, vet hva hun holder på med. Selv har jeg blitt ronket kun med negler, det der nesten den samme følelsen... Hørtes deilig ut. Endret 24. juli 2020 av Keneke 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 49 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Skjønner godt hva du mener, men det er litt balansegang på en knivsegg. Nesten litt ondt at det blir deilig igjen, og når jeg nærmer meg utløsning gir jeg blaffen om det er ondt... spruten skal ut og den er ustoppelig... Det er da en stor fordel at hun som gjør det, vet hva hun holder på med. Selv har jeg blitt ronket kun med negler, det der nesten den samme følelsen... Helt enig. Ja hun bruker neglene sine når hun rommer meg også, super deilig. Anonymkode: d3e23...779 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min likte det, men ikke kjæresten min nå. Etter 13 års med samme teknikk er det noe v vanskelig å endre på Anonymkode: bdd61...725 Likte du å gjøre det på han? Anonymkode: d3e23...779
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 Jeg har liten gapeevne, det er ikke helt et valg fra min side å bruke tenner eller ikke 😅 Anonymkode: 30c41...b14
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har liten gapeevne, det er ikke helt et valg fra min side å bruke tenner eller ikke 😅 Anonymkode: 30c41...b14 Samme med dama, hun har også liten gapeevne Er uansett utrolig deilig når hun «biter» litt hardere så det gjør litt små vondt. Anonymkode: d3e23...779
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Likte du å gjøre det på han? Anonymkode: d3e23...779 jada:) Anonymkode: bdd61...725
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: jada:) Anonymkode: bdd61...725 Så bra. Dama liker å gjøre det på meg også. Har du noen «nye» triks jeg ikke vet om? Hvordan gjør du det i detaljer? Hadde håpet å finne ut noe mer og nytt jeg kan be dama gjøre 🙂 Anonymkode: d3e23...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå