AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Hei! Noen som har vært på OUL på Kalnes i disse dager og har fått med partner inn? 😊 Jeg har OUL der om 3 uker, og håper virkelig jeg kan ha med barnefar! Anonymkode: 6be2e...4e9
Christina82 Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Jeg var 30 juni og han fikk ikke være med da. Skal 10 august på ny kontroll og fikk beskjed om å komme alene da også.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 25 minutter siden, Moonshine skrev: Jeg var 30 juni og han fikk ikke være med da. Skal 10 august på ny kontroll og fikk beskjed om å komme alene da også. Okei. Takk for svar. Har time i midten av august. Er vel forberedt på å måtte dra alene ja. Anonymkode: 6be2e...4e9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 8 timer siden, Moonshine skrev: Jeg var 30 juni og han fikk ikke være med da. Skal 10 august på ny kontroll og fikk beskjed om å komme alene da også. Kunne han komme inn dersom de oppdaget noe galt? Det er min største frykt, at de skal oppdage avvik og at jeg må få informasjonen alene.. Anonymkode: 2913d...41a
Christina82 Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne han komme inn dersom de oppdaget noe galt? Det er min største frykt, at de skal oppdage avvik og at jeg må få informasjonen alene.. Anonymkode: 2913d...41a ja, tror det
Karoline89 Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 Var i begynnelsen av juli og måtte dra alene. Fikk beskjed om at det var pga kapasitet på venterommene at partnere ikke fikk være med. De er for trange. Han satt i bilen utenfor.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 2 timer siden, Moonshine skrev: ja, tror det Puh! Tenkte å ringe dem dagen før for å sjekke. Gidder ikke spørre om han kan være med inn, informasjonen er jo klar der. Men viktig for meg at han får informasjon sammen med meg om det skulle være noe galt. Syns det er leit han ikke får være med inn, heldigvis har vi sett lille på privat tul noen ganger. Anonymkode: 2913d...41a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 Jeg var det på ultralyd i går (ikke OUL), og jeg fikk ikke lov. Til tross for at det er noe galt med babyen min og jeg har vært på Rikshospitalet flere ganger nå pga dette. I går henviste Kalnes igjen til Riksen, men det var ikke snakk om å ha med seg partner pga abnormale funn. Ble en ekstra påkjenning, dessverre. Anonymkode: 290ab...ca1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var det på ultralyd i går (ikke OUL), og jeg fikk ikke lov. Til tross for at det er noe galt med babyen min og jeg har vært på Rikshospitalet flere ganger nå pga dette. I går henviste Kalnes igjen til Riksen, men det var ikke snakk om å ha med seg partner pga abnormale funn. Ble en ekstra påkjenning, dessverre. Anonymkode: 290ab...ca1 Godt jeg skal ringe dem da, for hvis det ikke er mulig at mannen min kommer inn ved eventuelle avvik må vi ta det privat. 🙄 Anonymkode: 2913d...41a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt jeg skal ringe dem da, for hvis det ikke er mulig at mannen min kommer inn ved eventuelle avvik må vi ta det privat. 🙄 Anonymkode: 2913d...41a Tror nok dere må belage dere på å ta det privat. Anonymkode: dd4de...019 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 Jeg var på tidlig ultralyd på Drammen sykehus denne uken. Ringte på forhånd og spurte om reglene der, og fikk beskjed om at man ikke kan ta med seg noen. Så spurte hun hva slags time jeg skal på, og jeg forklarte at det gjaldt tidlig ultralyd pga blødninger. Da sa hun at mannen min kunne være med Så det kommer nok mest an på hvorfor man trenger å ha med seg noen Anonymkode: 4539c...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå