AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Har man matte eksamen på universitetet eller må man melde seg opp som privatist selv? Tenker når man går ett årig forkurs med kun matte. Forkurs for ingeniør utdanning. Anonymkode: 57f14...4ea
Skogkløver Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Du må godkjenne studieplanen og melde deg opp til eksamen. Med mindre det er endringer på grunn av Corona blir det sikkert eksamen på universitetet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, Skogkløver skrev: Du må godkjenne studieplanen og melde deg opp til eksamen. Med mindre det er endringer på grunn av Corona blir det sikkert eksamen på universitetet. Jeg skjønner ikke dette. Står så dårlig forklart på hjemmesiden. Skal jeg gjøre det nå? Prøvde å logge inn der men fikk beskjed om at jeg ikke har studierett. Hva må jeg gjøre før skolestart? Står ikke en gang hvor og når skolestart er er så redd for å «glemme» noe og ikke få tatt eksamen eller miste studieplassen Anonymkode: 57f14...4ea
Skogkløver Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke dette. Står så dårlig forklart på hjemmesiden. Skal jeg gjøre det nå? Prøvde å logge inn der men fikk beskjed om at jeg ikke har studierett. Hva må jeg gjøre før skolestart? Står ikke en gang hvor og når skolestart er er så redd for å «glemme» noe og ikke få tatt eksamen eller miste studieplassen Anonymkode: 57f14...4ea Du skal starte nå til høsten? Du har teknisk sett ikke fått plass enda. Opptaket går gjennom ved midnatt i natt etter fristen for å takke ja går ut. Du får nok melding i løpet av neste uke med det du trenger for å opprette bruker og logge deg inn på universitetet sine nettsider. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 7 minutter siden, Skogkløver skrev: Du skal starte nå til høsten? Du har teknisk sett ikke fått plass enda. Opptaket går gjennom ved midnatt i natt etter fristen for å takke ja går ut. Du får nok melding i løpet av neste uke med det du trenger for å opprette bruker og logge deg inn på universitetet sine nettsider. Skal starte og har sagt ja Takk. Anonymkode: 57f14...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå