AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 I dag var jeg dum. Skulle egentlig ikje være lenge ute, men så ble det 4 timer. Fire timer uten solkrem og jeg ser ut som en kokt hummer. Det er sårt og jeg lukter brent hud. Har smørt med aloe vera gel. Hjelp! Dessuten skal jeg på date i morgen. Ahhhh! Kan jeg dukke opp på date utkledd som en kokt hummer? Anonymkode: f9f72...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Smør på yoghurt naturell. La virke i halvtime og skyll av. Anonymkode: 6c291...b0d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smør på yoghurt naturell. La virke i halvtime og skyll av. Anonymkode: 6c291...b0d Jeg har laktose intoleranse. Jeg har ikke yoghurt hjemme. Kan jeg bruke majones? Anonymkode: f9f72...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har laktose intoleranse. Jeg har ikke yoghurt hjemme. Kan jeg bruke majones? Anonymkode: f9f72...1cc Nei, det er noe helt annet. Kjør på bensinstasjon, eller vent til imorgen tidlig. Anonymkode: 6c291...b0d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Dra på apoteket, de kan hjelpe deg! Anonymkode: 81de2...3a8
Shopgirl2014 Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dag var jeg dum. Skulle egentlig ikje være lenge ute, men så ble det 4 timer. Fire timer uten solkrem og jeg ser ut som en kokt hummer. Det er sårt og jeg lukter brent hud. Har smørt med aloe vera gel. Hjelp! Dessuten skal jeg på date i morgen. Ahhhh! Kan jeg dukke opp på date utkledd som en kokt hummer? Anonymkode: f9f72...1cc Ta en dusj i kaldt vann og fortsett å smøre deg med aloe vera. Hør om du kan utsette daten et par dager
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 Haha, huff. Akkurat nå må du bare kjøle ned den brente huden så godt du kan og smøre deg med krem for å holde det fuktig. I fremtiden, så kan jeg anbefale å kutte ut plantefett. Jeg blir ikke solbrent lenger i Norge etter at jeg kuttet ut plantefett for ca ett år siden, og jeg hører at alle andre som erstatter plantefett med godt animalskt fett har samme erfaring. Jeg har ikke brukt solkrem i det hele tatt i sommer! Og jeg var ute hele dagene da det var fint vær i juni. Har aldri vært så brun som i år. https://www.youtube.com/watch?v=LTeNFexxMGo Anonymkode: ab118...541 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 22 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Ta en dusj i kaldt vann og fortsett å smøre deg med aloe vera. Hør om du kan utsette daten et par dager Har ligget i badekaret i ganske kaldt vann. Eller så kaldt som jeg klarer. Har smurt på aloe vera mange ganger. Anonymkode: f9f72...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, huff. Akkurat nå må du bare kjøle ned den brente huden så godt du kan og smøre deg med krem for å holde det fuktig. I fremtiden, så kan jeg anbefale å kutte ut plantefett. Jeg blir ikke solbrent lenger i Norge etter at jeg kuttet ut plantefett for ca ett år siden, og jeg hører at alle andre som erstatter plantefett med godt animalskt fett har samme erfaring. Jeg har ikke brukt solkrem i det hele tatt i sommer! Og jeg var ute hele dagene da det var fint vær i juni. Har aldri vært så brun som i år. https://www.youtube.com/watch?v=LTeNFexxMGo Anonymkode: ab118...541 Jeg spiser ikke kjøtt. Anonymkode: f9f72...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #10 Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er noe helt annet. Kjør på bensinstasjon, eller vent til imorgen tidlig. Anonymkode: 6c291...b0d Det er vegansk majones. Tenkte den er i hvert fall kjølig. Anonymkode: f9f72...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, huff. Akkurat nå må du bare kjøle ned den brente huden så godt du kan og smøre deg med krem for å holde det fuktig. I fremtiden, så kan jeg anbefale å kutte ut plantefett. Jeg blir ikke solbrent lenger i Norge etter at jeg kuttet ut plantefett for ca ett år siden, og jeg hører at alle andre som erstatter plantefett med godt animalskt fett har samme erfaring. Jeg har ikke brukt solkrem i det hele tatt i sommer! Og jeg var ute hele dagene da det var fint vær i juni. Har aldri vært så brun som i år. https://www.youtube.com/watch?v=LTeNFexxMGo Anonymkode: ab118...541 Og btw. jeg syns det er finest å være hvit. Vil ikke være brun. Anonymkode: f9f72...1cc
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #12 Skrevet 24. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og btw. jeg syns det er finest å være hvit. Vil ikke være brun. Anonymkode: f9f72...1cc Jeg sier ikke du bør være brun. Men jeg synes det er fint å ha en sunn hud som har fått de naturlige næringsstoffene som den trenger, så derfor tåler huden min normal sol i Norge. Det gjorde den ikke før da jeg spiste plantefett. Det er viktig å huske på at solkrem ble oppfunnet for ca 80 år siden, og det var ikke vanlig før på 1970-tallet. Før det brukte man ikke solkrem. Foreldrene mine forteller at de brukte aldri solkrem i barndommen, og ble veldig sjeldent solbrent. Foreldrene mine kommer begge fra gård og var fattige og spiste det de kunne lage på gården. Noe som selvfølgelig var mye animalskt, og særlig fettet var animalskt siden det er lite plantefett du får i deg i naturen i Norge. Anonymkode: ab118...541 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #13 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke du bør være brun. Men jeg synes det er fint å ha en sunn hud som har fått de naturlige næringsstoffene som den trenger, så derfor tåler huden min normal sol i Norge. Det gjorde den ikke før da jeg spiste plantefett. Det er viktig å huske på at solkrem ble oppfunnet for ca 80 år siden, og det var ikke vanlig før på 1970-tallet. Før det brukte man ikke solkrem. Foreldrene mine forteller at de brukte aldri solkrem i barndommen, og ble veldig sjeldent solbrent. Foreldrene mine kommer begge fra gård og var fattige og spiste det de kunne lage på gården. Noe som selvfølgelig var mye animalskt, og særlig fettet var animalskt siden det er lite plantefett du får i deg i naturen i Norge. Anonymkode: ab118...541 For noe tull! Og: jeg nekter å spise dyr. Dette er første gang i hele mitt liv at jeg har blitt solbrent, og jeg har aldri spist kjøtt! Anonymkode: f9f72...1cc 1
Shopgirl2014 Skrevet 24. juli 2020 #14 Skrevet 24. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ligget i badekaret i ganske kaldt vann. Eller så kaldt som jeg klarer. Har smurt på aloe vera mange ganger. Anonymkode: f9f72...1cc Hvordan går det, ts? Føles det litt bedre i dag?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #15 Skrevet 24. juli 2020 8 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Hvordan går det, ts? Føles det litt bedre i dag? Jo takk, mye bedre i dag. Veldig rosa, men det brenner ikke. Er litt ømt, men det går bra. 😀 Sminket fjeset, og tok på langermet kjole og det dekker det ganske så bra.. Anonymkode: f9f72...1cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå