AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Vi er et par i begynnelsen av femtiårene. Vi har vært sammen siden tenårene. Mannen ønsker mye sex, flere ganger i uken, i diverse stillinger. Jeg trodde at dette ville "roe seg", men neida. Er dette naturlig? Anonymkode: 0e547...2cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Foreslå at han får seg en 20 åring på si. Da får du pauser. Anonymkode: a925a...341 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Vi er et par midt i 40-årene, som har vært sammen siden slutten av tenårene. Jeg har mye mer lyst en henne. Hun greier seg fint med 1 gang pr 14. dag, mens jeg gjerne skulle hatt sex 3-4 ganger i uken, noen ganger mer. Jeg er alltid klar for å si det slik, og det avtar ikke. Jeg håper hun skal få mer lyst nå som barna har blitt større og etterhvert flytter ut. Anonymkode: 8c88d...dc3
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Vi er rundt 50. Begge liker sex ofte, hun kanskje noe mer enn meg. Det faller seg naturlig for oss, men jeg tenker variasjonen er stor. Det viktigste er å finne en partner som matcher.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Det er jo fristende å si noe om at dere er heldige, men siden det tydeligvis er en ubalanse her, så er det vel ikke heldig du føler deg? Hvis dere ikke i fellesskap greier å komme fram til kompromisser, og prøve å øke din lyst, så gjenstår jo muligheten til å åpne forholdet. Til hovedspørsmålet: Det er ikke uvanlig at en mann kan beholde lysten langt opp i årene. Hos kvinner kan det jo av og til hende at hun blir mer lysten etter overgangsalderen. Anonymkode: f3640...f41
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Det rareste er vel konstant lyst etter så mange år sammen, men herregud så bra! Jeg er 50 år og kvinne og har fortsatt mye lyst, men mindre enn da jeg var 40. 3-4 ganger i uken er fint for meg, men vi har ikke vært sammen siden tenårene. Usnsett, folk og relasjoner er forskjellige. Anonymkode: 6583a...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå