Gjest Haugtussa Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Jepp, akkurat ferdig! God bok, men vet ikke helt om jeg likte/skjønte slutten... Hadde vært greit å finne ut om Arnold Nilsen var pappa til både Barnum og Fred! Noen som forstod hva Saabye Christensen mente med den siste setningen, "For å fortelle dere alt dette.", sagt av Fred? Hmm... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei hagtussa, ble akkurat ferdig selv. Jeg vet at dette har vært diskutert før på denne tråden, men da var jeg ikke ferdig og da ville jeg ikke lese videre. Men nå er jeg ferdig. Jeg kan si hva jeg tror: Jeg tror ikke Arnold Nilsen er Barmuns far. Da voldtektsmannen voldtok Vera manglet han en finger og dette var på frihetsdagen. Arnold Nilsen mistet en finger før krigen og ødela handen under krigen, altså hvis det hadde vært han som voldtok Vera skulle jo da hele hånden vært ødelaggt. .......... Hvis ikke han da lyver om dette. Han kan jo ha ødelagt hånden etter at han Voldtok. Vel, det skal vel ikke være fasit på en sånn bok, det genuine er at man skal tolke, analysere, tenke og diskutere en slik bok.....det er vel det som gjør den til det hva den er. Når det gjelder slutten kan du vel tolke den slik DU ønsker den skal være. Min tolkning blir jeg antagelig vis ikke ferdig med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå