AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Noen ganger får jeg lyst til å lage trolletråd her for å se hvordan folk reagerer, bare for gøy. Men jeg har ikke gjort det, for det virker litt sleipt på en måte? Folk kommer jo til å bruke tiden sin på å svare alvorlig. Men selve tanken på å lage trolletråd er jo litt morsom da. Bare lurer på om det er vanlig at folk gjør det? Har du lagd trolletråd her selv, har tanken slått deg og hva tenker du om folk som gjør det? Anonymkode: 64f7a...3b9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Nei, syns det er frekt. Anonymkode: df7dd...c00 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 5 minutter siden, Hunmedham skrev: Ganske gøy hvis det er godt laget. Jeg er helt enig. Utrolig mange som hisser seg opp på falske utroskap tråder, familiedramaer... Anonymkode: f4002...b6a 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Jeg blir ofte følelsesmessing investert i det jeg leser. Synd om det skulle vise seg å bare være tull Anonymkode: 521de...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg blir ofte følelsesmessing investert i det jeg leser. Synd om det skulle vise seg å bare være tull Anonymkode: 521de...ae0 Mange av trådene på KG, er tull. Når folk skriver at de er utro, så er det som regel ikke sant. Anonymkode: f4002...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 Synes det er såpass idiotisk at jeg hadde ikke kunne se meg selv i speilet uten å tenke at jeg var en taper. Anonymkode: d2c2c...622
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 Ikke trolletråd, men har laget en tøysetråd. Anonymkode: adcc9...c28
Husholdning1 Skrevet 23. juli 2020 #10 Skrevet 23. juli 2020 Nei, men jeg blir stadig anklaget for trolling ... Ser likevel ikke problemet med trolletråder, det er npkså uskyldig. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 Har vurdert tanken uttalige ganger. Men det blir bare med tanken når jeg se hvordan de "stakkars" trollene får høre så ørene flaggre fra alle kanter av norge😆 Da priser jeg meg over at det ikke er jeg som får varsler fra illsinte gjeng med lemen som har svart😂 Anonymkode: 3b989...fa2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #12 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, Cleo88 skrev: Nei, men tenker ofte at mange tråder her er laget kun for å provosere eller for å le av folks vilje til å engasjere seg i helt vanvittig usannsynlige (?) eller fjollete (?) dilemmaer 😛 Jeg svarer under nick, eller anonymt, etter beste evne allikevel 😄 Jeg har ikke skrevet noen trolletråd, men jeg synes det er interessant over antall utroskaptråder, "En kvinne som ligger med en gift mann", "Norske menn som velger asiatere", "uføre-tråder", "Innvandrere som kun er navere" etc... tråder er bare tull vil jeg påstå. Alle tråder som bevist vil skape provokasjon er trolletråder. I det siste er det mange BLM-tråder som dukker opp som trolletråder... Det er mange trolletråder på KG. For min del er det helt greit. Anonymkode: 6e87c...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #13 Skrevet 23. juli 2020 Gode trolletråder er fryktelig sjeldne, resten av dem er bare krampeaktig piss fra folk som tror de er kreative og morsomme. Har aldri laget noen, har heldigvis selvinnsikt nok til å vite at den ikke ville blitt legendarisk. Og hva er da poenget. Anonymkode: 41ddb...037
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #14 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke skrevet noen trolletråd, men jeg synes det er interessant over antall utroskaptråder, "En kvinne som ligger med en gift mann", "Norske menn som velger asiatere", "uføre-tråder", "Innvandrere som kun er navere" etc... tråder er bare tull vil jeg påstå. Alle tråder som bevist vil skape provokasjon er trolletråder. I det siste er det mange BLM-tråder som dukker opp som trolletråder... Det er mange trolletråder på KG. For min del er det helt greit. Anonymkode: 6e87c...a4c Hva er BLM? Anonymkode: 83084...0d6
Silva Pluvialis Skrevet 23. juli 2020 #15 Skrevet 23. juli 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
ajarRun Skrevet 23. juli 2020 #16 Skrevet 23. juli 2020 Jeg har alltid vært hundre prosent seriøs. Dessverre er det mange som mangler intelektet til å forstå hva jeg skriver. Jeg er vel lit som Kirkegård; folk misforstår meg så mye, at de ikke engang forstår når jeg klager over at de misforstår meg.
semperflorens Skrevet 23. juli 2020 #17 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, ajarRun skrev: Jeg har alltid vært hundre prosent seriøs. Dessverre er det mange som mangler intelektet til å forstå hva jeg skriver. Jeg er vel lit som Kirkegård; folk misforstår meg så mye, at de ikke engang forstår når jeg klager over at de misforstår meg. Er det Kierkegaard du mener? 😂 2
ajarRun Skrevet 23. juli 2020 #18 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, semperflorens skrev: Er det Kierkegaard du mener? 😂 Det er ikke hyggelig å gjøre narr av noen andres dysleksi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå