Gå til innhold

Hektet på antibac

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overalt hvor jeg går nå, leter jeg etter antibac for å lukte på den. Jeg bare må lukte på antibac. Ante ikke at man kan bli hektet på sånt. Typen min ler av meg hver gang vi er ute og handler. 

Anonymkode: 37e5e...368

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oj haha, visste ikke at det gikk an. Men det blir sikkert bedre når koronatida er over :)

Anonymkode: ff4f8...a97

Skrevet

Altså det blir jo til at man automatisk lukter på den når man tar den på hendene når man ikke bruker sin egen, selv foretrekker jeg ekte Antibac, ingen over ingen ved siden.:ler:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oj haha, visste ikke at det gikk an. Men det blir sikkert bedre når koronatida er over :)

Visste ikke jeg heller at det gikk an :) Er ikke rusmisbruker heller og har aldri vært borti. Det skal også sies at jeg var skeptisk til antibac da korona slo til. Men nå altså, nå må jeg lukte på det. Ler av meg selv :) 

Anonymkode: 37e5e...368

AnonymBruker
Skrevet

Uff lukter jo ekkelt!

Anonymkode: a64b3...9eb

• Liker 1
Skrevet

Antibac lukter jo helt greit. Det er verre med den billig-dritten butikkene går til innkjøp av, yuck! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke den går over? 🤔

Anonymkode: d5e18...866

AnonymBruker
Skrevet

Er du gravid? Får endret luktesans da. 

Uansett: alkohol er jo en type kjemikalie/løsemiddel. Mange som liker lukta av det. 

Anonymkode: 99c76...234

• Opprett ny...