Gjest Andrinaa Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Jeg har veldig problemer med for store pupper, er ikke veldig overvektig, kun 5-7 kilo, men brystene er 70FF, og...ja..enorme. Takk til undertøysbutikker som LaLina o.l., men....Finnes det noen som helst måte å få de mindre? Vær så snill! Anyone? Utenom amming altså...
Dagoberta Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Operasjon? Tror det til og med dekkes av Trygdeetaten om du er veldig plaget med vond rygg og nakke.
Gjest Andrinaa Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Jeg har vært på konsultasjon, og fikk bekreftet at jeg kunne få operasjon dekket, men jeg vil ikke operere, ikke enda. Er 20 år, og for å være ærlig, er jeg ikke plaget nok i nakken til å gå igjennom noe sånt. Derfor jeg prøver andre muligheter...
Dagoberta Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 Det eneste jeg ellers kan komme på, er slanking, men de fleste har det med å være misfornøyd med puppene sine etter vekttap.. Kan hende noen andre har tips, men jeg kan ikke helt tenke meg hva det skulle være.
Gjest @nea Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 Hos enkelte hjelper det desverre ikke med slanking heller...
moka Skrevet 13. juli 2005 #6 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har vært på konsultasjon, og fikk bekreftet at jeg kunne få operasjon dekket, men jeg vil ikke operere, ikke enda. Er 20 år, og for å være ærlig, er jeg ikke plaget nok i nakken til å gå igjennom noe sånt. Derfor jeg prøver andre muligheter... ← er det ikke bedre å få gjort noe med det nå før du blir helt ødelagt da? ja selvfølgelig får du litt vondt etterpå, men av hvilken operasjon får du ikke det? istedenfor å få enda verre plager som kanskje ikke blir borte om du drøyer det for lenge....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå