AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Hei, i leiligheten vår har nå varmtvannet vært borte fra badet i to dager. Dette gjelder både i vask og dusj. Det er varmtvann på vaskerom og kjøkken. Huseier har sjekket berederen oppe og det er ikke noe galt der. Sikringene her nede hos oss og alt er på. Noen som vet hva dette kan være og hva jeg kan gjøre? Huseier har tenkt å skaffe ny bereder, men er usikker på når den kommer. Anonymkode: e877d...3af
Mufasa90 Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Men du har varmt vann i resten av leiligheten/huset?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, Mufasa90 skrev: Men du har varmt vann i resten av leiligheten/huset? Ja det har jeg Anonymkode: e877d...3af
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 2 minutter siden, duftlyset skrev: Kontakte en rørlegger? Skal gjøre det hvis ikke det er noe som lett kan fikses selv, derfor jeg ville spørre her først Anonymkode: e877d...3af
Nerine_ Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 11 timer siden, duftlyset skrev: Kontakte en rørlegger? Ja, tenk å være så dum at man spør om andre har opplevd lignende først a...
skrue Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Hei, i leiligheten vår har nå varmtvannet vært borte fra badet i to dager. Dette gjelder både i vask og dusj. Det er varmtvann på vaskerom og kjøkken. Huseier har sjekket berederen oppe og det er ikke noe galt der. Sikringene her nede hos oss og alt er på. Noen som vet hva dette kan være og hva jeg kan gjøre? Huseier har tenkt å skaffe ny bereder, men er usikker på når den kommer. Anonymkode: e877d...3af Om alt kommer fra samme bereder så må jo det være en blokkering et sted. Det finnes ingen manuell ventil som kan strupe tilførselen til badet noe sted?
draug 75 Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Huseier har sjekket berederen oppe og det er ikke noe galt der. Sikringene her nede hos oss og alt er på. Når du sier berederen oppe: Har du varmtvann fra to forskjellige beredere? (Kjøkken og vask fra "berederen nede" og bad fra "berederen oppe") Når varmtvannet er "borte": er det vann i springen i det hele tatt, eller kommer det ingen ting som helst?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 Ofte kan vannforsyning stenges med diverse kraner. Kan det hende noen ved en feil eller med vilje har stengt en slik kran? Og har dere barn i huset som kunne finne på å gjort noe slikt? Anonymkode: 61c95...467 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå