AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 God kveld, Jeg tok ut p-ringen for 4 dager siden og ingen bortfallsblødning enda. Begynner å bli ganske nervøs. Jeg pleier å få mensensmerter dag 2 etter uttak og blø dag 3, dette har jeg ikke kjent/sett noe til enda. Er bare helt uvirkelig om det er tilfelle at jeg er gravid, jeg bruker p-ringen korrekt og denne måneden har jeg og samboer hatt samleie 1 gang. (Haha, livet med en 1-åring) Det passer ikke helt inn å få barn nr. 2 nå, så håper det bare er kroppen som spiller meg et puss. Men er det virkelig mulig og er det noen andre dette har skjedd med som har vært gravid? (Får ikke kjøpt test i kveld, men er vell dette man har KG for?) Anonymkode: c7821...c2e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Nei, du er ikke gravid. Anonymkode: 1d148...35b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Kan skje alle, ville tatt en test. Er nok ingen på kg som kan fortelle deg annet enn egne erfaringer, eller spy ut kvalme kommentarer da:) Ut i fra det, ellers svært lite dessverre Anonymkode: de306...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå