AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Jeg sitter litt sjokkert igjen, etter at stebarnet mitt på 9 år har vist meg hva flippklipp er. En musikk video om hvor bra og mye bedre det er å sitte inne å spille enn å være ute i aktivitet i sommerferien Og en annen film der et mannfolk spiller et barn som "suger på puppen"( som det ble sagt i filmen) og spurter ut melk ifra munnen. Kanskje jeg er gammeldags av meg, men jeg syns det er sjokkerende at NRK super sponser sånt opplegg. Hva er deres oppfatning av programmet? Anonymkode: 0a439...4ca
powerpuffen Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Tider forandrer seg og man blir stadig mer moden for alderen. Selvsagt er det viktig å være ute å kose seg også, men de færreste 9 åringer klatrer i trær og leker med pinner. Jeg tror vi må godta at teknologien er kommet for å bli. Det er mye positivt med spill også; den logiske sansen forsterkes og engelskspråket er betraktelig bedre blant barn i dag enn tidligere.
Visla Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 ungene elsker det. 9 åringen min ble starstruck da vi møtte Victor i botanisk hage i fjor, så trivlig fyr!:) jeg skjønner Ikke greia selv, syns noe er litt på kanten. Men må den annen side er det ikke det verste å se på. Den med puppen har jeg ikke sett selv. Han har en episode hvor han forteller om oppveksten hvor han ble mobbet. Der er mye nyttig også, og mye tull Episodene har forskjellig aldergrense mener jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå