AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Del Skrevet 23. juli 2020 Vanlig samtaleterapi har ikke hatt så god effekt på meg. Må prøve andre ting. Jeg kjenner ei som brukte hypnoterapi for å få bukt med bulimi, uten at det hadde effekt. har det vitenskapelig belegg eller bare humbug http://www.funksjonellmedisin-oslo.no/hypnoterapi/ Anonymkode: bca16...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Del Skrevet 23. juli 2020 Jeg har fått emdr-behandling mot ptsd. Ikke hypnose da, men det hjalp meg veldig! Anonymkode: 2c71c...cc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Del Skrevet 24. juli 2020 Tror du faktisk må inn i følelsene for å få bukt med angst/ depresjon. Som oftes er det ting fra barndommen, så har hjernen din dannet et mønster å tenke på, reagere på. Det er det du må jobbe med for å bryte. ikke alle psykologer er flinke, Finn noen som er flink og vær direkte og åpen Anonymkode: 69ec4...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Del Skrevet 24. juli 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått emdr-behandling mot ptsd. Ikke hypnose da, men det hjalp meg veldig! Anonymkode: 2c71c...cc0 takk for svar. Hva er emdr-behandling? og hva slags bakgrunn har vedkommende som behandlet deg? Anonymkode: bca16...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Del Skrevet 24. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du faktisk må inn i følelsene for å få bukt med angst/ depresjon. Som oftes er det ting fra barndommen, så har hjernen din dannet et mønster å tenke på, reagere på. Det er det du må jobbe med for å bryte. ikke alle psykologer er flinke, Finn noen som er flink og vær direkte og åpen Anonymkode: 69ec4...992 jeg er i tvil om hvor hensiktsmessig det er å prate om fortiden. Jeg har ikke opplevd å komme noe videre etter å ha snakket om barndommen min i femten år. Jeg er også i tvil om at det er alt som bør graves opp i, det kan gjøre vondt verre også. i vår tid hvor man får time hver fjortende dag hos behandler ( hvis man tilfredstiller kravene for hjelp i psykiatrien), så er det veldig knapp tid å skulle få resultater ut fra det. Jeg ønsker derfor å prøve noe annet enn samtaleterapi. Anonymkode: bca16...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå