Gå til innhold

Møte noen fra tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som møter folk fra tinder kun for sex, hvordan foregår det egentlig? 

Avtaler dere å møtes hjemme hos en av dere? Og hopper dere rett til køys? Setter dere dere ned for en prat og ser hva som skjer? Høres så unaturlig ut.. 

I got needs, men ser ikke helt for meg at dette er veien å gå. Trenger suksesshistorier 🙈

Anonymkode: 10fe6...3e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avtalte med en fyr, han kom hjem til meg, småpratet litt i sofaen og begynte å kysse litt og da utviklet alt seg. Nå har vi vært ff i 5 mnd. 

Anonymkode: 56107...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Hopper oftest rett til køys, dette er vanligst med Tinder hook-ups.

Anonymkode: 3c5da...5b0

Skrevet

Synes det er rart ikke slike datingapper stenges i disse coronatider? Så da er det fritt frem å ha sex med fremmede?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Synes det er rart ikke slike datingapper stenges i disse coronatider? Så da er det fritt frem å ha sex med fremmede?

Du har fått med deg at det meste går på råd og anbefalinger?  Det er fremdeles personlig ansvar og vurderingsevne som gjelder. 

Anonymkode: 913a2...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

De fleste på tinder er ikke bare der for sex heller

Anonymkode: dfdfc...65f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som møter folk fra tinder kun for sex, hvordan foregår det egentlig? 

Avtaler dere å møtes hjemme hos en av dere? Og hopper dere rett til køys? Setter dere dere ned for en prat og ser hva som skjer? Høres så unaturlig ut.. 

I got needs, men ser ikke helt for meg at dette er veien å gå. Trenger suksesshistorier 🙈

Anonymkode: 10fe6...3e2

Snakk på tlf først, bli enige om ting...trygt å høre stemmen. Snakk om hva dere liker av sex, hva dere har lyst til....

Selv liker jeg å gå ganske rett på sak etter den praten når vi møtes, nå har jeg gjort dette flere ganger. Alle har endt som ff, min nåværende i over 1år 🙂 

Regel nr.1: Møtes kun for sextreff!! Man er IKKE venner som skal sende masse meldinger utenom dette, da dreper man spenningen.

Kun kontakt for avtale sextreff.

Anonymkode: 2d1e1...aec

AnonymBruker
Skrevet

Det var rett på sak her. Føltes litt rart, og i ettertid har jeg tenkt over hvor risky det egentlig er å bare slippe en fremmed inn. Men jeg hadde en grei magefølelse, og han har foreløpig vist seg å være ganske så grei, om ikke annet litt ego i senga. 

Anonymkode: 62de0...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...