AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Dere som møter folk fra tinder kun for sex, hvordan foregår det egentlig? Avtaler dere å møtes hjemme hos en av dere? Og hopper dere rett til køys? Setter dere dere ned for en prat og ser hva som skjer? Høres så unaturlig ut.. I got needs, men ser ikke helt for meg at dette er veien å gå. Trenger suksesshistorier 🙈 Anonymkode: 10fe6...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Avtalte med en fyr, han kom hjem til meg, småpratet litt i sofaen og begynte å kysse litt og da utviklet alt seg. Nå har vi vært ff i 5 mnd. Anonymkode: 56107...fe7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Hopper oftest rett til køys, dette er vanligst med Tinder hook-ups. Anonymkode: 3c5da...5b0
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Synes det er rart ikke slike datingapper stenges i disse coronatider? Så da er det fritt frem å ha sex med fremmede? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 8 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Synes det er rart ikke slike datingapper stenges i disse coronatider? Så da er det fritt frem å ha sex med fremmede? Du har fått med deg at det meste går på råd og anbefalinger? Det er fremdeles personlig ansvar og vurderingsevne som gjelder. Anonymkode: 913a2...aae 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 25 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Synes det er rart ikke slike datingapper stenges i disse coronatider? Så da er det fritt frem å ha sex med fremmede? De fleste på tinder er ikke bare der for sex heller Anonymkode: dfdfc...65f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere som møter folk fra tinder kun for sex, hvordan foregår det egentlig? Avtaler dere å møtes hjemme hos en av dere? Og hopper dere rett til køys? Setter dere dere ned for en prat og ser hva som skjer? Høres så unaturlig ut.. I got needs, men ser ikke helt for meg at dette er veien å gå. Trenger suksesshistorier 🙈 Anonymkode: 10fe6...3e2 Snakk på tlf først, bli enige om ting...trygt å høre stemmen. Snakk om hva dere liker av sex, hva dere har lyst til.... Selv liker jeg å gå ganske rett på sak etter den praten når vi møtes, nå har jeg gjort dette flere ganger. Alle har endt som ff, min nåværende i over 1år 🙂 Regel nr.1: Møtes kun for sextreff!! Man er IKKE venner som skal sende masse meldinger utenom dette, da dreper man spenningen. Kun kontakt for avtale sextreff. Anonymkode: 2d1e1...aec
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 Det var rett på sak her. Føltes litt rart, og i ettertid har jeg tenkt over hvor risky det egentlig er å bare slippe en fremmed inn. Men jeg hadde en grei magefølelse, og han har foreløpig vist seg å være ganske så grei, om ikke annet litt ego i senga. Anonymkode: 62de0...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå