AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Ligger på 5-10kilo for mye og en blubbete mage etter to tette graviditeter. Nå som magemusklene er trent sammen igjen ønsker jeg de kiloene vekk. holder det å kun kutte ut all sukker og unødvendig fet mat/ferdig mat? Eller bør jeg gå hardere tilverks? telle kalorier osv? Ønsker å gjøre det enklest mulig. Skal også prøve å få til to faste jogge turer og 3 ganger i uken «hjemme styrke trening» hvordan høres dette ut? Hilsen amatør med null erfaring som sommeren 2021 vil være litt fornøyd med mamma kroppen😜 Anonymkode: 8a9a3...e87
addict Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Hva veier du og hvor høy er du? 😊 Ville definitivt telt kalorier en periode mtp at du sier du ikke har noe erfaring. De aller fleste blir overrasket over hva ting inneholder. Bruk yazio, lifesum ect og kjlp deg en kjøkkenvekt 😊 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Veier 65 ca og er 168. Så fult klar over at det ikke er noe krise overvekt. Men 10kilo mer enn før jeg ble gravid første gang for ett par år siden 🙈 Anonymkode: 8a9a3...e87
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Jeg er i akkurat samme situasjon! Begynte forrige uke, så jeg er 1 uke inn i prosjektet. Jeg har valgt å telle kalorier i en periode for å få mer forståelse. Har fått et par øyeopnere faktisk. Anonymkode: 6450a...be5 1
addict Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veier 65 ca og er 168. Så fult klar over at det ikke er noe krise overvekt. Men 10kilo mer enn før jeg ble gravid første gang for ett par år siden 🙈 Anonymkode: 8a9a3...e87 Det klarer du definitivt hvis du bestemmer deg for det 😊 1
velociraptor Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Hvis du spiser en del sukker og ferdigmat per nå så vil det mest sannsynlig holde å kutte det ut. Hvis du bare spiser et par biter godteri hver lørdag vil det ikke utgjøre store forskjellen å kutte ut kun det. Hvis du kutter pasta og brød i tillegg til sukker og ferdigmat så kommer du veldig langt, uten å trenge å telle kalorier. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 6 minutter siden, velociraptor skrev: Hvis du spiser en del sukker og ferdigmat per nå så vil det mest sannsynlig holde å kutte det ut. Hvis du bare spiser et par biter godteri hver lørdag vil det ikke utgjøre store forskjellen å kutte ut kun det. Hvis du kutter pasta og brød i tillegg til sukker og ferdigmat så kommer du veldig langt, uten å trenge å telle kalorier. Flott da gjør jeg det! Ikke så glad i pasta og brød uansett men er sånlettvint i hverdagen 😅takk for svar Anonymkode: 8a9a3...e87 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 Siden du helst vil gjøre det enkelt, ville jeg ventet med å begynne å telle til du finner ut om du trenger det. Rådene er jo faste måltider, ingen småspising mellom måltider. Ikke spise deg veldig mett og holde deg unna drikke med kalorier. Velg mager mat, og fyll på med grønsaker til måltidene. Kun en posjon middag. Dersom du ikke får ønsket framgang, kan du begynne å telle kalorier. En app kan hjelpe deg. Anonymkode: 4e57b...5e1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå