AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Var på GU forrige onsdag(privat). Hun spurte meg hvor i syklusen jeg var og jeg sa at jeg skulle få mensen lørdag eller søndag. Det kunne hun se sa hun. Nå er det 4-5 dager siden jeg skulle fått mensen, og ingen tegn til at den kommer heller. Negativ test. Hva kan gynekologen ha sett, siden hun sa jeg kom til å få mensen om noen få dager? Kan det ha vært en plommesekk(? Eller hva det heter)... Anonymkode: 159a4...819
Førstegangs Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Det var nok ikke en plommesekk. Denne dannes etter at et embryo har festet seg og vokst en liten stund. Gynekologen vurderte nok tykkelsen på slimhinnen din og at du ikke hadde et modent egg klart. Med tykk slimhinne og ikke modne egg er det rimelig å anta at du snart skal blø ut slimhinnen i form av mensen. Mtp. at du forklarte hvor i syklus du var, la hun nok sammen to og to. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Sikkert tykkelsen på den livmorshinnen, men det kan også bety graviditet Anonymkode: 8f2e1...a28
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert tykkelsen på den livmorshinnen, men det kan også bety graviditet Anonymkode: 8f2e1...a28 Er du sikker? Kan ikke noe om det. Blir spennende å se. Testen jeg tok i dag som var negativ, ble tatt med veldig «utvannet» ettermiddags urin 😅 Anonymkode: 159a4...819
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 35 minutter siden, Førstegangs skrev: Det var nok ikke en plommesekk. Denne dannes etter at et embryo har festet seg og vokst en liten stund. Gynekologen vurderte nok tykkelsen på slimhinnen din og at du ikke hadde et modent egg klart. Med tykk slimhinne og ikke modne egg er det rimelig å anta at du snart skal blø ut slimhinnen i form av mensen. Mtp. at du forklarte hvor i syklus du var, la hun nok sammen to og to. Takk for utfyllende svar. Tror du at det er noe håp for en graviditet? Anonymkode: 159a4...819
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker? Kan ikke noe om det. Blir spennende å se. Testen jeg tok i dag som var negativ, ble tatt med veldig «utvannet» ettermiddags urin 😅 Anonymkode: 159a4...819 Ja, slik jeg har skjønt det er det enten mens på vei eller graviditet når den er tykk 🙂 Anonymkode: 8f2e1...a28
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, slik jeg har skjønt det er det enten mens på vei eller graviditet når den er tykk 🙂 Anonymkode: 8f2e1...a28 Aha, tvi tvi 🤩🤩 Anonymkode: 159a4...819 1
Førstegangs Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 På 23.7.2020 den 20.32, AnonymBruker skrev: Takk for utfyllende svar. Tror du at det er noe håp for en graviditet? Anonymkode: 159a4...819 Veldig vanskelig å si. Man kan ikke se en graviditet så tidlig, og man kan heller ikke se at du ikke er gravid. Så lenge du ikke har fått mensen er det alltids håp, tenker jeg. Har du tatt en test?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #9 Skrevet 25. juli 2020 9 timer siden, Førstegangs skrev: Veldig vanskelig å si. Man kan ikke se en graviditet så tidlig, og man kan heller ikke se at du ikke er gravid. Så lenge du ikke har fått mensen er det alltids håp, tenker jeg. Har du tatt en test? Mensen har kommet for fullt, så hun så nok riktig Anonymkode: 159a4...819
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #10 Skrevet 25. juli 2020 På 23.7.2020 den 18.39, AnonymBruker skrev: Var på GU forrige onsdag(privat). Hun spurte meg hvor i syklusen jeg var og jeg sa at jeg skulle få mensen lørdag eller søndag. Det kunne hun se sa hun. Nå er det 4-5 dager siden jeg skulle fått mensen, og ingen tegn til at den kommer heller. Negativ test. Hva kan gynekologen ha sett, siden hun sa jeg kom til å få mensen om noen få dager? Kan det ha vært en plommesekk(? Eller hva det heter)... Anonymkode: 159a4...819 Om de tar ultralyd, kan de se at «veggene» inne i livmoren er tykke og fulle, og nesten klar til å slippe taket og blø ut Fått høre denne kommentaren selv, vil si det er en helt normal kommentar, du sier «det burde skje sån og sån», og du får en bekreftelse at «ja det ser slik ut ja». Anonymkode: 5f8a9...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå