Gå til innhold

Truffet noen via Wordfeud?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spiller Wordfeud, og ser endel menn prøver å dra i gang samtaler der. Har noen av dere gått på date eller blitt sammen med noen fra Wordfeud ? 

Anonymkode: cca8e...012

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, ingen skriver til meg, ikke at jeg skriver til de heller.

Men har en venninne som også spiller, hu får melder støtt og stadig.. 😂

Anonymkode: 10aa6...c3f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og jeg syntes det var utrolig irriterende at så mange forsøkte å bruke det som en sjekkearena. Jeg var der for å spille Wordfeud, ikke for å finne en date! 

Anonymkode: 0975d...c16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakker med en kjekkas men bor 7 timer unna :(

Anonymkode: b86e0...b0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kusinen min traff mannen sin via Words with friends. De har en sønn nå 

Anonymkode: 1e364...309

• Liker 1
Skrevet

Det irriterer meg faktisk at menn sjekker på de arenaene. Jeg vil spille når jeg setter meg til  for å spille. Ikke prate med villt fremmede. Og vil man ikke prate, så avslutter de spillet. Utrolig frekt synes  jeg, hvorfor sende spillforespørsel/godkjenne forespørsel hvis man ikke skal spille??  Trenger motstandere på wf mao, er helt opprådd 😅

• Liker 4
Skrevet
På 23.7.2020 den 18.03, AnonymBruker skrev:

Spiller Wordfeud, og ser endel menn prøver å dra i gang samtaler der. Har noen av dere gått på date eller blitt sammen med noen fra Wordfeud ? 

Anonymkode: cca8e...012

Bortsett fra et par meldinger fra menn som vil ha sex med meg, er det få meldinger jeg får. Så nei, jeg har ikke gått på date eller blitt sammen med noen via Wordfeud :)

Skrevet

Har fått noen meldinger, men det gjør meg bare irritert, så jeg svarer veldig kort eller ikke i det hele tatt om de begynner  å spørre og grave for mye. Så nei, har ikke truffet noen derfra. Jeg er pålogget for å spille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...