ashera Skrevet 17. september 2002 #1 Del Skrevet 17. september 2002 Hei - vi har kjøpt ny leilighet, med et knøttlite bad! Der er det egentlig bare plass til dusjkabinett. Spørsmålet er: Har dere noen gang sett en mellomting mellom dusj og badekar- jeg tenker på et dusjkar med litt høyere kanter, slik at ungene kan få bade seg ordentlig? Og vet noen hvem som evt. selger slikt? Starter samtidig ringerunde til VVS-firmaer... hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 17. september 2002 #2 Del Skrevet 17. september 2002 I månedens utgave av Bonytt er det en større artikkel om baderom, og der var det et eksempel på et såkalt "dusjbadekar". De hadde rett og slett bare murt en ekstra høy kant på dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 17. september 2002 #3 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har sett et slikt badekar som du tenker på. Tror jeg. Dvs det jeg så var hos noen jeg kjenner og det var like høyt som et vanlig badekar men mevar 90 x 90 eller 100 x 100. De hadde et dusjforheng til. Veldig greit når en har barn og lite bad. Men de hadde kjøpt det av noen andre igjen............ Du må nok bare ringe rundt og høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå