AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Jeg er en ganske normal norsk mann som begynner å bli frustrert over å alltid bli valgt bort av norske kvinner. Ingenting er godt nok for dere, selv om jeg tjener helt greit, trener mye og ser over gjennomsnittet ut. Jeg er selvstendig næringsdrivende, og gjør det godt nok til at jeg kunne forsørget både kvinnen og våre barn. Jeg mener det sistnevnte er en selvfølge, urnorske verdier der kvinnen gjør husarbeid og passer barna har blitt ødelagt av likestillingsbølgen som vokste frem på syttitallet, og nå til dags norske feministkvinner som skal sette dagsorden og angripe den tradisjonelle mannsrollen. Vår biologi er nedarvet fra urmennesket, der hannen skaffet mat og holdt liv i familien. Dagens likestillingssamfunn strider mot den etablerte natur. Norske feministkvinner ødelegger den tradisjonelle kjernefamilien og feminiserer og hjernevasker norske menn til å bli betamenn som må rådføre seg med kvinnen rundt viktige avgjørelser i stedet for å lede familien. Det er en stor skam at feministkvinner dominerer i SoMe med agendapregede kampanjer for å få inn mer feminisme i samfunnet og angrep på maskuline verdier. Jeg mener at en mann skal ha en kvinne, det er naturlig, men i dagens feminiserte samfunn kan kvinnene selv velge seg ut soy boys som skal la dem bestemme like mye i hjemmet. Nei, kvinner og menn er forskjellige og derfor skal de ha ulike oppgaver og funksjoner i kjernefamilien. Dagens feministmenn er med på å utvanne kjernefamilien ved å blande sammen kjønnsrollene. Det er en manns plikt å jobbe hardt for å forsørge familien, og kvinnens plikt er å lage mat og passe barna. Når det kommer til husarbeid, mener jeg kvinnen skal vaske hus og mannen gjøre forefallende arbeid utenfor huset. Hvorfor må alt være så likt mellom kvinner og menn i dagens samfunn? Vi er ikke like, og det bør gjenspeiles i rollene i kjernefamilien. Anonymkode: 47169...8bb 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 23. juli 2020 Er du på tinder, og er det noe ala dette du skriver her som står i bioen? Isåfall skjønner jeg hvorfor kvinnene viker unna. Anonymkode: ee62e...168 61
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Ei med en slik holdning vil du slite med å finne deg en kvinne. Vi liker frihet like mye som menn. Vi liker å jobbe like mye som menn. Vi har evner til å gjøre hav vi vil, like mye som men. Kvinner skal ikke sitte hjemme å ta seg av barna til evig tid, men komme seg ut i jobb, og leve livet, akkurat som menn. Anonymkode: 73340...1e9 48
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Jeg er enig med deg og jeg er kvinne Anonymkode: 74ed4...b9e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Hehe, jeg hadde lett valgt bort deg, ja. Anonymkode: 02a44...85d 35
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 Skjønner hvorfor du ikke finner deg en kvinne, det er få som har samme mening som deg. Jeg for eks hater husmor rollen, kunne aldri tenkt meg å vært bare meg på et kjøkken, bare meg som skulle tatt meg av barna osv. Men disse kvinnene finnes, du må bare leite godt. Anonymkode: 94807...d79 15
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 Hahahahaha Mann og kvinne er forskjellig, ja. Det er allikevel ingenting som tilsier at menn skal jobbe hardt og gjøre utearbeid og kvinnen vaske og lage mat. ...og så skal han slenge seg ned på sofaen om kvelden og hun skal massere føttene hans og ellers være tilgjengelig for misjonæren hver fredagskveld? Anonymkode: 38164...52b 12
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 Har du et utseende jeg hadde blitt tiltrukket av kunne jeg lett sveipet deg høyre på tinder. Anonymkode: ce1f5...388
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #10 Skrevet 23. juli 2020 Du har alt jeg ikke vil ha.. Så lykke til, og hold deg unna meg. Anonymkode: 96ac9...d27 27
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 Er spørsmålet ditt hvorfor du ikke "får deg kvinne", eller hvorfor feminismen er sterk her? Skjønner ikke hva du vil. Hadde også valgt deg bort. Anonymkode: 9183c...f41 18
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #12 Skrevet 23. juli 2020 Her er i alle fall noen red flags for meg -Du tillater ikke folk til å ha andre meninger enn deg -Du er altfor bastant og evner ikke å se rom for feil -Du skylder på andre istedenfor å ta tak i deg selv Anonymkode: 971c9...d79 27
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #13 Skrevet 23. juli 2020 Du trenger ihvertfall ikke skylde på kvinnene. Her er det klinkende klart deg og dine holdninger som er problemet. Anonymkode: 3e5bf...bff 22
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #14 Skrevet 23. juli 2020 Du har misforstått. Betamenn må jobbe enda hardere, så selvfølgelig vil de ikke ha en unnasluntrer som deg. Anonymkode: f80cf...c16 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #15 Skrevet 23. juli 2020 Som kvinne ville jeg også valgt deg bort. Ikke på grunn av utseende. Ikke på grunn av lønn. Ikke på grunn av jobb. Men på grunn av helt jævlig kvinnesyn og helt forkastelige holdninger og meninger. Altså personlighet. Anonymkode: 6a943...323 30
Million Skrevet 23. juli 2020 #16 Skrevet 23. juli 2020 Jeg ser med en gang hvorfor du ikke får deg noen kvinne. Og det er ikke synd på deg. Du fortjener ingen. Med mindre det eksisterer kvinner der ute som sier jatakk til å leve på 50-tallet, da. Men de tror jeg det er svært, svært få av. 17
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #17 Skrevet 23. juli 2020 Ingen kvinner vil være hjemmeværende i dag Må du skjønne. De vil jobbe like mye som menn. Da må husarbeid og unger deles på. Det er nedverdigende og pinlig for en kvinne å være hjemmeværende. Vi vil ha utdanning og jobb, på lik linje som dere menn. De gammedagse verdiene dine må du legge bort, viss du noengang vil ha en kvinne å stifte familie med Anonymkode: c3d4d...029 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #18 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen kvinner vil være hjemmeværende i dag Må du skjønne. De vil jobbe like mye som menn. Da må husarbeid og unger deles på. Det er nedverdigende og pinlig for en kvinne å være hjemmeværende. Vi vil ha utdanning og jobb, på lik linje som dere menn. De gammedagse verdiene dine må du legge bort, viss du noengang vil ha en kvinne å stifte familie med Anonymkode: c3d4d...029 Jeg vil være hjemmeværende. Får mye mer ut av å være hjemme med barn enn å jobbe. Permisjonen var helt nydelig for meg! Du snakker ikke for alle kvinner. Anonymkode: ce1f5...388 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #19 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som kvinne ville jeg også valgt deg bort. Ikke på grunn av utseende. Ikke på grunn av lønn. Ikke på grunn av jobb. Men på grunn av helt jævlig kvinnesyn og helt forkastelige holdninger og meninger. Altså personlighet. Anonymkode: 6a943...323 Hvorfor har han noe jævligere kvinnesyn enn mannesyn? Anonymkode: f80cf...c16
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #20 Skrevet 23. juli 2020 De angriper ikke den tradisjonelle kjønnsrollen. De lengter tilbake til den. Du har ikke de tradisjonelle kjønnsrollene i ryggmargen, derfor blir du valgt vekk til fordel for menn som har kommet fra andre deler av verden hvor mannfolk fortsatt fostres opp til å være mannfolk. Anonymkode: 31197...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå