Gå til innhold

Er ikke dette sykt sært? Både på finn og facebook kjøp og salg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe noen dukkemøbler til datteren min, men så er jeg borti ei selger som både har salgsinnlegg på Facebook og finn, har vært i kontakt på begge sider. Hun legger fortsatt ut en haug av kjøps innlegg og bytter profilbilde i hytt og pine, men har ikke et minutt på å gi meg et ordentlig svar. Får helt vondt av datteren min som har så lyst på de og jeg kan ikke en gang svare på når hun kan få de eller om hun i det hele tatt får de... Ville dere rapportert henne i dette tilfelle, eller vil det risikere at jeg ikke får kjøpt lekene i det heletatt? 

Screenshot_20200723_130133.jpg

Screenshot_20200723_130242.jpg

Screenshot_20200723_130342.jpg

Anonymkode: eea81...4c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du maser, de er på ferie! 

Anonymkode: c6acf...e0d

• Liker 46
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du maser, de er på ferie! 

Anonymkode: c6acf...e0d

Hun. Skrev 23 juni at hun var hjemme om en uke. Problemet er at jeg finner ikke lekene andre steder.. Hvorfor har hun tid til å legge ut masse annonser om hun er på ferie så har hun ikke tid til å svare meg? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, sånn som du maser hadde jeg sluttet å svare deg og!

Anonymkode: 5e081...89b

Det er ikke masing, meldingene er fordelt over en periode på 3 uker fordi selger sa hun skulle sende lekene. Da sier det seg selv at man sender melding og spør hvor de blir av og hva som skjer. 

Anonymkode: 8cefe...6b5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hun synes sikkert du er for intens i og med at du tekster nærmere midnatt.

Prøv å få noen du kjenner til å by på annonsen så se om hun svarer da, så kan du eventuelt kjøpe det igjennom dem. 

Anonymkode: 57895...5e0

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo skikkelig masekjærring! Hun har sagt hun er på ferie og skal kontakte deg når hun er tilbake. Hadde noen mast sånn hadde jeg bare ignorert deg.

Anonymkode: 2a14b...a27

• Liker 17
Gjest BethD
Skrevet

Herregud for et mas 🙄

Og man forteller jo ikke ungen om noe FØR man vet om man får kjøpe det?!

AnonymBruker
Skrevet

Har du betalt for varene? Da kan du mase. Hvis ikke bare gå videre, og forklar barnet ditt at hun ikke kan få dette nå.

Ja, selger er frekk, dessverre er mange slik, og man kan ikke rapportere og anmelde det.

Anonymkode: 4ec48...160

• Liker 1
Skrevet

Rart. Vil hun ikke selge varene eller hva er problemet hennes? Synes ikke du maser, om meldingene er fordelt over 3 uker og hun i tillegg sa i slutten av juni at de var hjemme om en ukes tid.. så ja, sært er det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Skriv da heller til henne på en av innleggene på produkt du vil kjøpe.

Anonymkode: 649e5...afe

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun. Skrev 23 juni at hun var hjemme om en uke. Problemet er at jeg finner ikke lekene andre steder.. Hvorfor har hun tid til å legge ut masse annonser om hun er på ferie så har hun ikke tid til å svare meg? 

Det finnes utrolig mange nisser på finn. Det er nok bare å vente til noe annet dukker opp.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun har rett og slett solgt til noen som bor nærmere.

Anonymkode: 6074a...9d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha fy faen for et mas fra deg 

Hadde ikke orka. 

Anonymkode: d3260...a06

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
På 23.7.2020 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Du er jo passe dum som forteller datteren din at hun skal få noe som ikke er sikkert enda.

Anonymkode: 918fd...a57

På 23.7.2020 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Herregud, sånn som du maser hadde jeg sluttet å svare deg og!

Anonymkode: 5e081...89b

På 23.7.2020 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Du er jo skikkelig masekjærring! Hun har sagt hun er på ferie og skal kontakte deg når hun er tilbake. Hadde noen mast sånn hadde jeg bare ignorert deg.

Anonymkode: 2a14b...a27

Disse tre sa hva jeg tenker.

Anonymkode: 6369a...240

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er de betalt for?

Anonymkode: e6643...960

AnonymBruker
Skrevet
På 23.7.2020 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Det er ikke masing, meldingene er fordelt over en periode på 3 uker fordi selger sa hun skulle sende lekene. Da sier det seg selv at man sender melding og spør hvor de blir av og hva som skjer. 

Anonymkode: 8cefe...6b5

Det er masing så lenge du ikke får svar.

Anonymkode: e38f0...482

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Forstår det er kjedelig å bli ignorert og at datteren din maser TS. Men sånn er det på finn, du har sikkert handlet der før og kjenner til at noen folk er treg. Tenk feks om hun er på ferie og har mange barn. 

Det beste er å shoppe leker på salg. 

Anonymkode: f32c5...3be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...