FruFiolett Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Jeg har en liten frøken på straks 9 mnd som vi nå skal avvende nattamming, og lurer på hva som er deres beste tips? Hun spiser godt på dagtid - grøt tip frokost, brød med leverpostei til lunsj, ulik hjemmelaget middag med fisk eller kjøtt, og grøt til kveldsmat. Ammes i tillegg flere ganger i løpet av dagen, så jeg er trygg på at hun egentlig ikke trenger mat på natt, selv om hun tidvis forsyner seg grådig😅 Planen er egentlig å i første omgang kutte amming mellom jeg legger meg (ca kl 23) og morgen (ca kl 6), men lurer på om vi burde tatt hele hennes natt i samme slengen? Altså fra 19 til 06 isteden? For vil det ikke bli forvirrende for henne at mat er ok de første timene av natten, men så plutselig ikke få noe mer resten av natten? Eller vil hun bli veldig sulten igjennom natten hvis vi kutter alt på én gang? Ikke lett å bli klok på dette syns jeg😳
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Det er nok ikke et svar som passer for alle babyer, prøv dere frem jeg kuttet helt og lot far ta tre netter. Det var det som måtte til her. Andre velger å kutte en og en amming på natt feks. For noen babyer fungerer dette veldig fint, mens for andre ikke. Så dere må nesten bare prøve å se. Anonymkode: 818a6...e5d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Vi måtte bare slutte helt, og pappaen tok leggingen noen dager. Vondt de første dagene, men det gikk heldigvis fort over. Anonymkode: 20f6a...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå