AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Hva hadde dere tenkt om dere så en guttebaby med stylet hår, med tydelig voks i håret? Anonymkode: 13382...8eb
Million Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Morsomt å prøve og pynte minstemann en gang også, vel? Tviler på at det er noe de gidder hver dag, men kanskje de skulle noe spesielt og pyntet minstemann også. Hadde ikke brydd meg eller hengt meg opp i det. Så nei, jeg hadde ikke "tenkt noe". HVA ER DET med alle disse trådene som svermer over hele forumet med mas om "hva tenker du" om ditt og datt og alle slags totalt uvesentlige ting? Folk har annet å gjøre enn å gå rundt og tenke noe om alt og alle! 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Vi tok voks i håret til fotografering. Artig det vel, er ikke farlig og ikke noe vi gjør «hver dag» Anonymkode: 61dec...18a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Vi tok litt hårspray i håret til jenta vår i en periode hvor alt håret kom i øynene hennes før det ble langt nok til å sette i strikk og før spenne ikke ble dratt ut. Anonymkode: 2cb9f...0cf 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Jeg ville ikke skjønt vitsen med det. Babyer er jo fine som de er uansett. Rufsete hår/manglende hår/uryddig sveis er jo litt av sjarmen. Anonymkode: 87796...6a6
Gjest Lama_Drama Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Jeg hadde tenkt at han nettopp hadde vært hos frisøren. Det er en slik typisk ting de gjør. Eventuelt hadde jeg bare trodd det var syltetøy. Det brukte mine til å style håret i den alderen.
solmåneogstjerner Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 7 minutter siden, Lama_Drama skrev: Jeg hadde tenkt at han nettopp hadde vært hos frisøren. Det er en slik typisk ting de gjør. Eventuelt hadde jeg bare trodd det var syltetøy. Det brukte mine til å style håret i den alderen. 😂 Grøt var mest populært her
Hvissvass Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 Hadde helt klar ikke tatt kontakt med barnevernet. Dette er åpenbart ikke barnemishandling, og det bør ikke leveres en bekymringsmelding.
«H» Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 Man styler jo småjentene med strikker, sløyfer og bånd såååå er vel greit så lenge det ikke plager ungen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå