Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Teen Vogue, in its imperishable desire to act as the spearhead for political correctness, published an article titled “Black Power Naps Is Addressing Systemic Racism in Sleep,” in which they plugged an artistic initiative entitled “Black Power Naps,” which argues that blacks have had shorter lives than whites because blacks were not permitted to sleep, and thus reparations must be given in the form of time off from work.

https://www.dailywire.com/news/new-from-teen-vogue-sleep-is-systemically-racist?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=benshapiro

The pair behind Black Power Naps explain how systemic racism impacts sleep.

Black Power Naps Is Addressing Systemic Racism in Sleep

Anonymkode: 56f96...d8c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gal gal verden.

Anonymkode: 15914...ee0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

😫

Anonymkode: aa86c...de6

AnonymBruker
Skrevet

Jada, et slikt tiltak gjør det sikkert enklere for mørkhudede å få jobb😳

Anonymkode: ead95...503

AnonymBruker
Skrevet

Så hun skriver atmørlhudede skal få kortere dager, fordi deres forfedre jobbet mye?

I så fall vil jeg gjerne ha mye kortere dager jeg også, for oldemor og oldefar hadde aldri en dag fri.. 

Anonymkode: 772d8...047

Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

(35) Tumblr

Jeg har gitt opp verden nå. Nå skal jeg lete etter et romfartøy der jeg kan være med til mars.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har gitt opp verden nå. Nå skal jeg lete etter et romfartøy der jeg kan være med til mars.

Si i fra når du har funnet ett så slenger jeg meg på.

Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Si i fra når du har funnet ett så slenger jeg meg på.

Det skal jeg gjøre. Det er visst ingenting som ikke er rasistisk for tiden. Snart blir vel pusting rasistisk også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gir meg en god faen i alt dette rasismemaset. Oppfordrer flere til å gjøre det.

Anonymkode: 03011...ac3

AnonymBruker
Skrevet

Et klart of tydelig forsøk på emosjonell manipulasjon fra en gruppe som ikke skjønner at verdier må jobbes for. Late, uintelligent tullinger trekker alle kort tilgjengelig for å finne snarveier, og ødelegger verdien av samtalen om rase og diskriminering for alle andre. Stakkars mørkhudede mennesker, som i tillegg til rasisme, nå må håndtere ringvirkningene av at idioter som dette kommer til ordet. 

Anonymkode: 8ec88...e70

Skrevet

For få år siden tenkte jeg sjelden på hudfarger. Selv om jeg hadde "hele" verden som omgangskrets både på jobb og hjemme (har fortsatt det). Nå blir man påtvunget rasetenkning overalt på nettet. Avler det flere eller færre rasister at vi nå tvinges til å tenke på rase hele tiden? Vil latente rasister trigges til å slå ut i full blomst eller er stadige påminnelser kuren samfunnet trenger. Og i hvilken grad skal amerikanske problemstillinger importeres uendret til Norge. Har jeg lurt på.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...