AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Hei Jeg er hans domina og har utrolig lyst til å trigge han når vi ikke er sammen. Mindf***uck er det jeg er inne på her. Han er åpen for bi (veldig), ydmykelse. Noen av dere som har god erfaring og kan dele? Anonymkode: b1df4...abb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Du vil gi noen angst, men du ikke er der for å passe på at det ikke går for langt? Anonymkode: 9e7bd...654
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil gi noen angst, men du ikke er der for å passe på at det ikke går for langt? Anonymkode: 9e7bd...654 Angst? Tipper at du vet svært lite om D/s kjære deg. Forhold som dette er basert på tonnevis med kjærlighet og tillit i bunnen som bygges opp over lang tid. Jeg ba om tips og konstruktive svar, ikke ukompetente kommentarer. Anonymkode: b1df4...abb
Humle Brumle Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Angst? Tipper at du vet svært lite om D/s kjære deg. Forhold som dette er basert på tonnevis med kjærlighet og tillit i bunnen som bygges opp over lang tid. Jeg ba om tips og konstruktive svar, ikke ukompetente kommentarer. Anonymkode: b1df4...abb Tror AB misforsto, å bli trigget kan også bety å få angst av en spesefik trigger. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Angst? Tipper at du vet svært lite om D/s kjære deg. Forhold som dette er basert på tonnevis med kjærlighet og tillit i bunnen som bygges opp over lang tid. Jeg ba om tips og konstruktive svar, ikke ukompetente kommentarer. Anonymkode: b1df4...abb Jeg tok ordet trigger, som det det faktisk betyr. Anonymkode: 9e7bd...654 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå