AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Altså hallo😅 Etter vi mista i MA for snart 3 år siden, så har jeg forskjellige symptomer på mensen hver mnd. De siste 2 gangene har jeg hatt et svetteproblem, det renner!! Er i 20 årene, er kan jo ikke være overgangsalderen. Og jeg har vært hos legen og tatt blodprøver for hormoner. Og alt er fint. Er det normalt? Er utrolig plagsomt, kan få det 1 uke før mensen og noen dager under så er det helt ferdig. Anonymkode: 14504...c4f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Hm, jeg har samme problemet. Svetter helt vanvittig om natten før og under mensen. Har egentlig «slitt» med det i mange år, er nå 31. Har aldri vurdert å spørre legen om det da, bare tenkt at det er hormonelt og kroppen gjør sitt, på en måte. Anonymkode: d666e...262 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, jeg har samme problemet. Svetter helt vanvittig om natten før og under mensen. Har egentlig «slitt» med det i mange år, er nå 31. Har aldri vurdert å spørre legen om det da, bare tenkt at det er hormonelt og kroppen gjør sitt, på en måte. Anonymkode: d666e...262 Mhh, ja. Kjempe irriterende, lukter ikke akkurat så godt etterhvert jeg som har en jobb der jeg løper endel + har masse kunder å forholde meg til🙄 Anonymkode: 14504...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå