AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Vet ikke helt om det er riktig kategori men jaja. Har noen gode tips til å shave underlivet? Har slitt en del med nupper osv. Anonymkode: 1a1dc...a97
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Ren høvel og denne (bilde) Bruker også intim fuktighetskrem fra apoteket. Anonymkode: f703f...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ren høvel og denne (bilde) Bruker også intim fuktighetskrem fra apoteket. Anonymkode: f703f...5a6 Støtter denne! Den er fantastisk! Anonymkode: 0665a...781
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 Jeg prøvde "alt" av tips jeg kunne oppdrive, så likevel ut som ei ribba høne, det gjorde vondt, fikk inngrodde hår osv. Gikk over til elektrisk shaver, og det var som å komme på en annen planet. Ingen plager i det hele tatt, kan gjøre det på våt hud, tørr hud, har ingen betydning. Sur på meg selv at jeg ikke forsøkte det tidligere fremfor å torturere meg med høvel i så mange år Anonymkode: ecce9...841 1
Frøken.stille Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 På 24.7.2020 den 2.56, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde "alt" av tips jeg kunne oppdrive, så likevel ut som ei ribba høne, det gjorde vondt, fikk inngrodde hår osv. Gikk over til elektrisk shaver, og det var som å komme på en annen planet. Ingen plager i det hele tatt, kan gjøre det på våt hud, tørr hud, har ingen betydning. Sur på meg selv at jeg ikke forsøkte det tidligere fremfor å torturere meg med høvel i så mange år Anonymkode: ecce9...841 Hva er en elektrisk shaver?🙈 har du link til en bra en? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 51 minutter siden, Frøken.stille skrev: Hva er en elektrisk shaver?🙈 har du link til en bra en? Også kjent som ladyshavers? Så komisk at disse er så lite markedsført(synes nå jeg da):P Jeg har en som primært er en epilator, men den kan bytte hoder slik at jeg også kan barbere,og jeg endte opp med å bare bruke den:P Jeg har en braun silk epil, nummer 8 tror jeg. Men hadde jeg visst det jeg vet nå ville jeg kjøpt en ren barbermaskin. Se gjerne på de som er laget for menn, de gjør jo samme greia men kan være både bedre og rimeligere og mer praktisk:) Anonymkode: ecce9...841
mlifjeld Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 Hadde samme problem selv. Kjøpte meg en hjemmelaser fra Braun. da shaver man og zapper en gang i uken. Nå kommer nesten ikke hårene tilbake og er hårløs i en uke til jeg zapper igjen. Har ikke fått noen inngrodde hår heller. I begynnelsen da jeg hadde mer hår, zappet jeg bare over når jeg så jeg fikk et par nupper og de forsvant. Og ja jeg bruker den overalt nedentil brazilian style 😆 Sykt digg å ha konstant glatte bein og underliv. Angrer på at jeg ikke fikk meg sånn for årevis siden!! må legge til at jeg er veldig blek med tykke mørke hår og har pcos som gir ekstra kraftig hårvekst.
Gjest Fallabella Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 På 26.7.2020 den 23.11, mlifjeld skrev: Hadde samme problem selv. Kjøpte meg en hjemmelaser fra Braun. da shaver man og zapper en gang i uken. Nå kommer nesten ikke hårene tilbake og er hårløs i en uke til jeg zapper igjen. Har ikke fått noen inngrodde hår heller. I begynnelsen da jeg hadde mer hår, zappet jeg bare over når jeg så jeg fikk et par nupper og de forsvant. Og ja jeg bruker den overalt nedentil brazilian style 😆 Sykt digg å ha konstant glatte bein og underliv. Angrer på at jeg ikke fikk meg sånn for årevis siden!! må legge til at jeg er veldig blek med tykke mørke hår og har pcos som gir ekstra kraftig hårvekst. Zapper??
mlifjeld Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, Fallabella skrev: Zapper?? Det er sånn hjemmelaser. Du bruker den til å ødelegge hårrøttene. Som en profesjonell lasermadkin, bare litt svakere. Og ja den kommer med sterke laserglimt når du trykker på knappen. altså den zapp'er vil jeg si.. engelsk uttrykk..
Djungelvrål Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 Vanlig antibac rett etter jeg har tørket meg etter dusj. Har aldri nupper lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå