AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #21 Skrevet 23. juli 2020 Jeg trodde det var min tråd som ble dratt opp igjen. Jeg liker stort sett ikke barn. Det går ikke an å fullføre en samtale, de roter og søler. De bråker. Og voksne er alt for glad i dem. De får all oppmerksomhet. Får til og med bestemme navnet på dyret. Iriterer meg over at barn alltid kommer med slike grusomme navn og de voksne lar de bestemme dette. Anonymkode: 82fa5...202
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #22 Skrevet 23. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde det var min tråd som ble dratt opp igjen. Jeg liker stort sett ikke barn. Det går ikke an å fullføre en samtale, de roter og søler. De bråker. Og voksne er alt for glad i dem. De får all oppmerksomhet. Får til og med bestemme navnet på dyret. Iriterer meg over at barn alltid kommer med slike grusomme navn og de voksne lar de bestemme dette. Anonymkode: 82fa5...202 Du sier stort sett, vil de si at det finnes også noe du liker ved småfolk? Anonymkode: b8032...a7d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #23 Skrevet 23. juli 2020 25 minutter siden, miSs. skrev: Jeg selv har heller aldri vært keen på å lage barn. Jeg hater ikke, men er ikke så glad i barn, takler det greit hvis det kommer folk som har kids på besøk osv, men jeg føler det samme, at jeg MÅ føde et barn eller fler i fremtiden. Familie og venner ser rart på meg når de spørr og jeg sier jeg ikke er så glad i barn og at jeg ikke tenker barn. Jeg vil ikke snakke stort, skjer det at jeg blir gravid så velger jeg selvfølgelig å beholde. Men prøver ikke å få kids, mannen har litt annen synspunkt, men han respekterer meg at jeg ikke har lyst på barn foreløpig😁.. Hvorfor er det en selvfølge? Jeg er selv ikke noe glad i barn, og har aldri hatt lyst på. Jeg har vært gravid ved et tilfelle (var i et forhold med en som ville ha barn), og tok selvfølgelig abort... Anonymkode: 3fec4...71b 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #24 Skrevet 23. juli 2020 Barn hater sikkert deg også.... Anonymkode: 76946...033 1
miSs. Skrevet 23. juli 2020 #25 Skrevet 23. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det en selvfølge? Jeg er selv ikke noe glad i barn, og har aldri hatt lyst på. Jeg har vært gravid ved et tilfelle (var i et forhold med en som ville ha barn), og tok selvfølgelig abort... Anonymkode: 3fec4...71b Det er mange millioner mennesker som har barn, og jeg har ikke hørt at noen sier de angrer på at de fikk barn. Derfor jeg velger å beholde hvis det skulle skje at jeg blir gravid uten vilje. Bedre å beholde enn å senere muligens angre på at jeg tok abort. Er ikke glad i andres barn, det blir mye sutring og grining for å få oppmerksomhet eller vilja si. Jeg er ikke så ille at jeg tenker, jeg kommer til å mislike mitt eget barn. 1
Gjest Humbro Skrevet 23. juli 2020 #26 Skrevet 23. juli 2020 Hate er et temmelig sterkt uttrykk, men hater du barn, så hater du barn. Du har selv vært et barn, betyr det at du hatet deg selv også?🤷♀️ Jeg misliker sterkt slanger, men hater de ikke. Men jeg holder meg unna de, uten å skrike til hele verden om hvordan jeg føler det. Hvorfor er det så viktig for deg å gi beskjed til «alle» at du hater barn? Er nå din egen sak det, og noe vi andre ikke trenger å vite om, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #27 Skrevet 23. juli 2020 Hatefulle ytringer er ikke lov. Hvis jeg hadde sagt jeg hadde hatet en gruppe mennesker, hadde jeg blitt kjeppjagd. Barn er uskyldige; det går ikke an å hate dem som en hel gruppe. Alle er forskjellige. Hater man barn burde man ta en visitt til psykolog. Anonymkode: b0f02...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #28 Skrevet 23. juli 2020 Barn 9 syns jeg er fint babyer kan være fasinerende når de er i godt humør eller: ikke fan her heller nei og som en som har vært barn ( helt sant he he) så syns jeg det var noe dritt å være barn også. Det eneste som var gjevt var evnen til å gå helt opp i en idee, samme hvor urealistisk Anonymkode: d44ae...f38
Silva Pluvialis Skrevet 23. juli 2020 #30 Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Jeg fatter ikke at det går an å mislike babyer og barn generellt 🙂 men du har jo lov til å ikke like barn da. Men hate blir litt voldsomt. Enig! Babyer er jo de søteste vesenene på jord. Smelter helt hver gang jeg ser en liten baby😍 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #31 Skrevet 23. juli 2020 59 minutter siden, miSs. skrev: Det er mange millioner mennesker som har barn, og jeg har ikke hørt at noen sier de angrer på at de fikk barn. Derfor jeg velger å beholde hvis det skulle skje at jeg blir gravid uten vilje. Bedre å beholde enn å senere muligens angre på at jeg tok abort. Er ikke glad i andres barn, det blir mye sutring og grining for å få oppmerksomhet eller vilja si. Jeg er ikke så ille at jeg tenker, jeg kommer til å mislike mitt eget barn. Jeg har hørt flere venninner si en sen kveld at hvis de ante hva de gikk til, så ville de ikke ha fått barn. Har hørt utallige versjoner av denne. Livet blir ødelagt, de mister seg selv, alt handler om barna, konstant slitne, parforholdet handler kun om familien as etc. Forundrer meg alltid at vanligvis så gjennomtenkte mennesker har tenkt så lite over konsekvensene av å få barn. Anonymkode: f879f...072 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #32 Skrevet 23. juli 2020 24 minutter siden, Uatskillelig skrev: Enig! Babyer er jo de søteste vesenene på jord. Smelter helt hver gang jeg ser en liten baby😍 Og jeg føler absolutt ingenting når jeg ser en baby, med mindre de skriker, da vil jeg komme meg vekk. Vi er forskjellige Anonymkode: b9067...05d 1
SoWhat? Skrevet 23. juli 2020 #33 Skrevet 23. juli 2020 34 minutter siden, Uatskillelig skrev: Enig! Babyer er jo de søteste vesenene på jord. Smelter helt hver gang jeg ser en liten baby😍 Enig. Kan sitte med en baby i armene i timevis 🙂
miSs. Skrevet 23. juli 2020 #34 Skrevet 23. juli 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt flere venninner si en sen kveld at hvis de ante hva de gikk til, så ville de ikke ha fått barn. Har hørt utallige versjoner av denne. Livet blir ødelagt, de mister seg selv, alt handler om barna, konstant slitne, parforholdet handler kun om familien as etc. Forundrer meg alltid at vanligvis så gjennomtenkte mennesker har tenkt så lite over konsekvensene av å få barn. Anonymkode: f879f...072 Jeg også har hørt tusen ganger det samme av fler veninner som sier de samme tingene, men igjen de samme fikk barn nummer 2 og 3🤣 Det å velge å poppe ut en unge i den store verden, må være godt gjennomtenkt. Nå er jeg snart 33 år og gift, men tenker fortsatt...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #35 Skrevet 23. juli 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt flere venninner si en sen kveld at hvis de ante hva de gikk til, så ville de ikke ha fått barn. Har hørt utallige versjoner av denne. Livet blir ødelagt, de mister seg selv, alt handler om barna, konstant slitne, parforholdet handler kun om familien as etc. Forundrer meg alltid at vanligvis så gjennomtenkte mennesker har tenkt så lite over konsekvensene av å få barn. Anonymkode: f879f...072 Livet blir ikke ødelagt av barn. Klart jeg som har barn kan si at jeg angrer når jeg er kjempe sliten det kan man si om absolutt alt. Etter tre fylleturer på rad, kan jeg også si at jeg angrer at jeg drakk så mye. videre trenger man ikke å miste seg selv ved å få barn. Det er opp til hver enkel hvordan de vil leve livene sine før og etter barn. Eneste konsekvens av å få barn er ansvaret for de som du har for resten av livet. Og for mange er nettopp dette ansvaret er meningen med livet. Anonymkode: b8032...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #36 Skrevet 23. juli 2020 Det som forundrer meg mest er at de som velger bort barn, er de som skriker mest om hvor forferdelig livet med barn er. Hvordan vet de det? Anonymkode: b8032...a7d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #37 Skrevet 23. juli 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som forundrer meg mest er at de som velger bort barn, er de som skriker mest om hvor forferdelig livet med barn er. Hvordan vet de det? Anonymkode: b8032...a7d Jeg er oppvokst som barnevernsbarn. Jeg har bodd med 143 personer. 97 av de var barn. Jeg har lov å hate barn. Anonymkode: 46ad8...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #38 Skrevet 23. juli 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er oppvokst som barnevernsbarn. Jeg har bodd med 143 personer. 97 av de var barn. Jeg har lov å hate barn. Anonymkode: 46ad8...e1b Rett og slett trist å lese. Først og fremst at du sannsynligvis har hatt en fæl oppvekst, men merker jeg også blir trist på dine vegne når jeg vet hva du avstår fra. På dette grunnlaget. Du er fri som alle andre til å velge om du skal ha barn eller ikke, like/eller ikke like. Men dette ble bare leit. Anonymkode: 14ccd...06f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #39 Skrevet 23. juli 2020 Jeg har fire barn, og furguder de alle sammen. Men jeg fordrar ikke andres barn... virkelig ikke. Sliter med å være normalt hyggelig mot barnas venner, må virkelig ta meg sammen! Det løsner når de bli tenåringer og kan snakke om litt mer aktuelle ting, heldigvis. Anonymkode: 14c76...17e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå