Gå til innhold

Jeg hater barn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sutrer dere over andres meninger om å hate barn? Lever vi ikke i et fritt land? Jeg har aldri likt barn. Jeg skal aldri ha barn. Jeg orker sjeldent å besøke venner og slekt med barn. Det er kjipt, jeg er voksen jeg har et liv. Jeg gidder ikke å bruke tid på andres barn. 

Anonymkode: 46ad8...e1b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du har lov til å føle på det og du har rett til å ikke like barn. Alle i samfunnet trenger ikke barn eller familie. Man lever også godt uten barn. Så lenge du er fornøyd med ditt liv og er lykkelig så er det det viktigste😇klem

• Liker 4
Skrevet

Det er helt ok å hate barn. 

Skrevet

Det beste med barn er at de blir voksne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Hilsen trebarnsmor 

Anonymkode: 52950...6f7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt. Hilsen trebarnsmor 

Anonymkode: 52950...6f7

😂😅

Anonymkode: 7e9cc...f19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noen som henger seg opp i at du ikke liker barn ?

Jeg elsker barn og venninne min hater barn. Så da gidder jo ikke jeg bombardere henne med baby greier... 

Anonymkode: eedb0...530

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen som henger seg opp i at du ikke liker barn ?

Jeg elsker barn og venninne min hater barn. Så da gidder jo ikke jeg bombardere henne med baby greier... 

Anonymkode: eedb0...530

Ja! Mamma, venninner, søsken, kvinneguiden... Jeg pleier ikke å si direkte at jeg hater barn. Jeg har sagt at jeg ikke skal ha barn. Snakk om barn, bleier, tåteflaske/amming ol. interesserer meg ikke. Baby snakk. Og venninner med barn, snakker ikke om annet, bortsett fra at de klager på mannen sin. At ikke mannen gjør nok med ungene, hjemmet, bla bla bla. Folk har blitt så kjipe. Jeg kjenner ingen uten barn lenger. Det er greit for meg at folk vil ha unger, hvorfor respekterer ikke folk at jeg ikke vil ha det. 

Anonymkode: 46ad8...e1b

• Liker 1
Skrevet

Jeg fatter ikke at det går an å mislike babyer og barn generellt  🙂 men du har jo lov til å ikke like barn da. Men hate blir litt voldsomt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg selv har heller aldri vært keen på å lage barn. Jeg hater ikke, men er ikke så glad i barn, takler det greit hvis det kommer folk som har kids på besøk osv, men jeg føler det samme, at jeg MÅ føde et barn eller fler i fremtiden. Familie og venner ser rart på meg når de spørr og jeg sier jeg ikke er så glad i barn og at jeg ikke tenker barn. Jeg vil ikke snakke stort, skjer det at jeg blir gravid så velger jeg selvfølgelig å beholde. Men prøver ikke å få kids, mannen har litt annen synspunkt, men han respekterer meg at jeg ikke har lyst på barn foreløpig😁.. 

Skrevet

Det er greit å ikke like noen, men å hate, er synd hvis du føler det slik. Ingen god følelse for deg å ha hat

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Babyer er fryktelige, får bare lyst til å hive dem på sjøen.

Litt eldre barn, som er mer selvstendige og nysgjerrige, kan være ålreite, men som med voksne er det stor forskjell på dem. Barn får ingen ekstra appell fordi de er barn, men de blir ikke automatisk verre av det heller.

Anonymkode: 820ae...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Samme her!🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 3f2ac...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Hate er vel et litt for sterkt ord? Helt greit at du ikke liker barn☺️

Anonymkode: fb45e...79d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, så hater du barn da. Og så? Du er nok ikke alene om dette. Hold deg unna barn og folk med barn da blir livet ditt perfekt. Barn generelt har ikke gjort deg noen ting bort sett fra at før vi voksne blir voksne så må vi gjennom en tid som heter barndom. Hadde vært fint å bli født voksen med en gang))))))))

Anonymkode: b8032...a7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hate var da veldig voldsomt...

Anonymkode: 71301...a65

• Liker 2
Skrevet

Å hate barn er vel et litt sterkt uttrykk? Hvorfor hate et ungt menneske, som snart er stor og voksen? Urettferdig å hate noen bare pga deres alder.

Det er helt innafor å være åpen på at man ikke liker barn spesielt godt, men ikke gå rundt og si at du hater dem, en så stor del av befolkningen som barn faktisk er. Det gjør deg ikke til et særlig positivt menneske, men heller en negativ type som bare går rundt og misliker og hater.

Men det er helt ok å si at du aldri skal ha barn. Helt ok. Barn er ikke for alle, og det er et valg man tar.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater folk som hater barn! 😏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke barnas feil at de er som de er. Barna blir jo som de blir oppdratt. 

Anonymkode: 10ab9...2b3

Skrevet

Greit nok at du ikke er så glad i barn, men jeg skjønner ikke hvorfor du hater dem. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...