Ida200 Skrevet 22. juli 2020 #1 Del Skrevet 22. juli 2020 Skal møte en gutt jeg snakker litt med. Jeg har akkurat kjøpt meg leilighet og er snart ferdig med å pusse opp den. Han har spurt om jeg trenger hjelp osv. Men nå som jeg snart er ferdig sa jeg at det ikke trengs og at han heller kunne komme hit å se når den var ferdig. I kveld sa han «du får invitere meg over snart da» og jeg sa ja, neste uke kanskje? Og han sa ja. jeg blir litt stressa av første «date» hjemme hos meg? Føler det er en sjanse for at det bare er sex han er ute etter? Siden han ikke spør om å gå ut på date. Vi har også snakket veldig lite om «hva jobber du med, hva studerer du» osv på snap. Er han uinteressert i det og kun vil ligge? Eller venter noen menn med å spørre om sånt før man ses, så man har noe å snakke om? Merker at mange andre jeg har snakket med spør mye om sånt.. men ja. Bare meg som er usikker når jeg skal på første date etter 3 år i forhold/samboerskap.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Del Skrevet 23. juli 2020 Om han ikke spør så mye hva du driver med osv, er han nok ikke interessert i noe seriøst. Anonymkode: e2010...6e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Del Skrevet 23. juli 2020 Ikke inviter noen hjem før du har møtt de offentlig og vet de ikke er en type gærn man ser med en gang, ihvertfall. Anonymkode: 5b9d2...377 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herlighet Skrevet 23. juli 2020 #4 Del Skrevet 23. juli 2020 Hvis du ikke klarer å be han om å dra, når du blir ukomfortabel, så hadde jeg droppet å ha han hjemme hos meg. Det er en fordel med å møtes ute, eller hos han for den saks skyld. Da kan du alltid stikke av når du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. juli 2020 #5 Del Skrevet 23. juli 2020 Hvordan tør du å be ukjente menn hjem til deg første gang du treffer dem? For dere snakker "litt" og dere kjenner ikke hverandre. Vær litt forsiktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Del Skrevet 23. juli 2020 Første treff bør alltid foregå på et offentlig sted. Anonymkode: f1a02...b84 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Del Skrevet 23. juli 2020 hvorfor endte du på den kanalen der dere har "funnet hverandre"? det er jo unaturlig kommunikasjon der har holdt på med og regner med dere har aldri hørt hverandres stemmer. For å si det sånn, det er SVÆRT mange som har fått et helt annet inntrykk etter ha "funnet hverandre" på internett og når man møttes. Så at du skal slippe han inn der du bor, blir veldig rart, og du kommer til å gjøre noe du ikke skal gjøre. Så du får være den voksne som anbefaler et annet møtested, så får du FINNE UT OM DET ER MANN SOM DU KAN LEVE MED OG BLIR FORELSKET. Anonymkode: 25dff...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Del Skrevet 23. juli 2020 Å slippe en mann fra internett hjem uten å ha møttes hverandre før, er som å gi kontroll over en mann over livet ditt. En slags forpliktelse til at selvfølgelig elsker vi hverandre, og ingen angre rett, bare pinlighet. Anonymkode: 25dff...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herlighet Skrevet 23. juli 2020 #9 Del Skrevet 23. juli 2020 Det finnes mange måter å si ifra til han også, som er helt innafor. Det er bare å si til han at du vil spare daten hjemme hos deg til senere og at du gjerne vil møtes ute. Det er helt greit å si det, du trenger ikke bøye deg for alle hans ønsker. Hvis han mot all formodning skulle droppe ut av daten, fordi du vil møtes ute, så har du spart deg selv for en total idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida200 Skrevet 23. juli 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 23. juli 2020 TS: jeg glemte å si at jeg vet hvem det er og vi har felles bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Del Skrevet 23. juli 2020 4 timer siden, Ida200 skrev: TS: jeg glemte å si at jeg vet hvem det er og vi har felles bekjente. Da ville jeg vært mindre skeptisk til å be han hjem. Kan jo uansett ta en kaffe et sted heller, og så kan han komme innom og kikke på leiligheten om stemningen er god? Anonymkode: 58b15...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå