AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Jobber på et kjøpesenter. Så kommer ei dame inn i butikken jeg jobber og spør på gebrokkent norsk hvem som har ansvaret for blomsten «der borte». Jeg ante ikke om eksistensen til blomsten, men jeg ser dit og der står en meget tørket blomst. Hun sier «stakkar..» Jeg begynte å flire men trodde jeg klarte å skjule det. Jeg er hyggelig mot henne og sier jeg nok kan se på det. Spør hvor hun er fra, ikke rasistisk, men fordi jeg liker kulturer og har vært i mange land. Vi snakker litt, og hun går videre. Overhører henne i nabobutikken! Hun omtaler meg som sadist!!! Fordi jeg lo da jeg så blomsten! 😓🙄 Anonymkode: b505e...3b3
The Kitten Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Var det noe du lurte på eller ville diskutere? 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber på et kjøpesenter. Så kommer ei dame inn i butikken jeg jobber og spør på gebrokkent norsk hvem som har ansvaret for blomsten «der borte». Jeg ante ikke om eksistensen til blomsten, men jeg ser dit og der står en meget tørket blomst. Hun sier «stakkar..» Jeg begynte å flire men trodde jeg klarte å skjule det. Jeg er hyggelig mot henne og sier jeg nok kan se på det. Spør hvor hun er fra, ikke rasistisk, men fordi jeg liker kulturer og har vært i mange land. Vi snakker litt, og hun går videre. Overhører henne i nabobutikken! Hun omtaler meg som sadist!!! Fordi jeg lo da jeg så blomsten! 😓🙄 Anonymkode: b505e...3b3 Kanskje du hørte feil, og hun sa «rasist»? Anonymkode: 01175...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Tipper hun kalde deg rasist Anonymkode: d9913...706 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tipper hun kalde deg rasist Anonymkode: d9913...706 Kalte** Anonymkode: d9913...706 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 Bruk det som en påminnelse til hvordan du behandler andre. Pass på å gjøre deg ekstra tydelig i kommunikasjon med andre. Anonymkode: 6ff9b...4da
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Er man egentlig "nødt til" å LURE på noe hele forbanna tiden? Kan man ikke bare få lov til å dele en liten hendelse man har opplevd, liksom.... Anonymkode: 071f5...7f6 Da får man starte en blogg eller no, ikke innlegg på forum Anonymkode: eff55...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå