AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Erfaringer? Jeg hadde veldig stor mage med første. Var svær allerede i uke 30+. Baby var gjennomsnittlig stor, men hadde litt i overkant mye fostervann visstnok, og bar babyen veldig utenpå kroppen. Var ganske slank utenom magen. Veldig spent på om man får samme type mage i alle svangerskap, eller om man plutselig med neste kan bære babyen mer mot ryggen? Hva er deres erfaringer? Anonymkode: bf729...246
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Jeg ble større 😅 trodde ikke det skulle være mulig engang, da jeg var ganske stor med første. Anonymkode: db961...17a
Forever22 Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Jeg hadde mindre mage med nummer 2. Jeg hadde giga mage med nummer 1, visst nok mye vann for baby var gjennomsnittlig ☺️ Jeg hadde stor mage med nummer 2 også men ikke like stor som med første. Mye vann begge gangene ☺️
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Jeg bar begge på utsiden, så ble stor med begge. Men første gang var jeg enorm. For da var barnet litt større, mye fostervann og stor morkake. Anonymkode: 94399...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå